کد خبر : 158788
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 11 ژوئن 2019 - 19:14

مردم آذربایجان شرقی بیش از ۷ میلیارد ریال در جشن رمضان کمک کردند

مردم آذربایجان شرقی بیش از ۷ میلیارد ریال در جشن رمضان کمک کردند

محمد کلامی با تقدیر از مشارکت‌های مردم، خیران و حامیان در برگزاری هر چه با شکوهتر جشن رمضان امسال اظهار داشت: در نتیجه مشارکت گسترده نیکوکاران در طرح‌های حمایتی کمیته امداد، میزان کمک‌های مردمی در ماه رمضان افزایش چشمگیری داشت. وی با اشاره به رشد ۱٫۱ برابری کمک‌های نقدی مردم نوع دوست آذربایجان شرقی در

محمد کلامی با تقدیر از مشارکت‌های مردم، خیران و حامیان در برگزاری هر چه با شکوهتر جشن رمضان امسال اظهار داشت: در نتیجه مشارکت گسترده نیکوکاران در طرح‌های حمایتی کمیته امداد، میزان کمک‌های مردمی در ماه رمضان افزایش چشمگیری داشت.

وی با اشاره به رشد ۱٫۱ برابری کمک‌های نقدی مردم نوع دوست آذربایجان شرقی در برنامه‌های ماه مبارک رمضان افزود: برآورد ما برای اجرای برنامه‌های جشن رمضان حدود ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بود که بااستقبال گسترده مردم خیر استان حدود هفت میلیارد و دویست میلیون ریال محقق شد.

کلامی در تشریح مشارکت‌های مردمی در طرح اکرام ایتام و محسنین نیز گفت: بدنبال برنامه‌های مختلف حامی یابی در ماه رمضان پنج هزار و ۹۸۳ حامی برای ۶ هزار و ۲۳۳ کودک یتیم و محسنین جذب شد که این همت مردم آذربایجان شرقی قابل تحسین است.

مدیر کل کمیته امداد آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به افزایش ۵۸ درصدی مجموع زکات فطره و کفارات نسبت به سال گذشته اظهار داشت: مومنان روزه دار استان بالغ بر ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال زکات پرداخت کردند که این رقم در سال گذشته حدود چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.