کد خبر : 158785
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 11 ژوئن 2019 - 19:09

رئیس اداره اوقاف شهرستان شبستر:

مرحله شهرستانی چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در شبستر برگزار می شود

مرحله شهرستانی چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در شبستر برگزار می شود

رئیس اداره اوقاف شهرستان شبستر گفت: مرحله شهرستانی چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم(بخش شفاهی ) در شهرستان شبستربرگزار می شود.

به گزارش شبستر نیوز،حجت الاسلام تقی زاده رئیس اداره اوقاف شهرستان شبستر اظهار داشت: تعداد ۸۵ نفردر این مسابقات در این شهرستان ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۵۰ نفر آنها مرد و ۳۵ نفر دیگر خانم هستند که از شهرستان شبستر و شهرهای ۹ گانه آن ثبت نام کرده اند.
وی افزود :این دوره از مسابقات  در رشته های مختلف از جمله  اذان ،روخوانی ، قرائت تحقیق  و ترتیل ، حفظ ۵ جزء و حفظ کل در ۲۳ خرداد ماه برگزار خواهد شد که آقایان در محل مسجد امام حسین(ع) و خانم ها در حسینیه گلشن جنب مقبره شیخ محمود شبستری برگزار خواهد شد و نفرات برگزیده به مرحله استانی راه می یابند.
 رئیس اداره اوقاف شهرستان شبستر در ادامه خاطر نشان کرد: ترویج فرهنگ قرآنی یکی از رسالتهای مهم امروز جامعه است که برگزاری این مسابقات هم در راستای همین رسالت میباشد و ما امید داریم در جذب جوانان به قرآن با این شیوه موفق عمل کرده باشیم.
 تقی زاده نیاز امروز جامعه را تمسک به سبک زندگی قرآنی دانست و گفت: با توجه به وجود آسیبهای مختلف اجتماعی در جامعه پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان با قرآن امری ضروری است.
انتهای پیام/
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.