کد خبر : 158776
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 11 ژوئن 2019 - 17:22

توضیحات محمد نوازی درباره اتفاقات آکادمی باشگاه استقلال

توضیحات محمد نوازی درباره اتفاقات آکادمی باشگاه استقلال

محمد نوازی در گفت و گو با خبرنگار مهر و در خصوص اختلافش با محمد مومنی گفت: من برای کار و موفقیت تیم جوانان استقلال به این تیم آمدم و تمام تلاشم این بود که بتوانم جایگاه خوبی برای جوانان استقلال به وجود بیاورم اما متاسفانه اطرافیان محمد مومنی شرایط را برای من سخت کردند

محمد نوازی در گفت و گو با خبرنگار مهر و در خصوص اختلافش با محمد مومنی گفت: من برای کار و موفقیت تیم جوانان استقلال به این تیم آمدم و تمام تلاشم این بود که بتوانم جایگاه خوبی برای جوانان استقلال به وجود بیاورم اما متاسفانه اطرافیان محمد مومنی شرایط را برای من سخت کردند و با خبرچینی‌هایشان جو را بر هم ریختند.

وی در پاسخ به این پرسش که این افراد چه کسانی هستند؟ تصریح کرد: یکی از آنها در میدان تره بار کار می کند، دیگری اصلاً کارش معلوم نیست و آن یکی هم جز خبرچینی کار دیگری بلد نیست.

سرمربی تیم فوتبال جوانان استقلال تاکید کرد: قرار بود ما اسامی تیم را برای سایز لباس به مدیر آکادمی بدهیم. من یک لیست ۲۵ نفره ارائه کردم و قرار شد جای دو یا سه بازیکن را برای نیم فصل خالی بگذاریم اما به یک باره دیدم که مومنی از من خواست نفرات کمتری را اعلام کنم. با این حال من قبول کردم و فردای آن روز که تست پزشکی داشتیم از من خواست اسامی ۱۳ نفر را برای تست بفرستم.

نوازی افزود: من از کار مومنی متعجب شدم ولی باز این کار را انجام دادم. البته یک لیست ۲۵ نفره هم برای او ارسال کردم که به یک باره دیدم لیست را جلوی من پرتاب کرد و گفت شما باید اسامی ۲۰ نفر را اعلام کنید. از مومنی پرسیدم مگر قانون فدراسیون عوض شده که او گفت ۷ نفر را خودمان اعلام می کنیم. از این کار مومنی عصبی شدم و گفتم با این شرایط کار نمی کنم؛ سرمربی تیم من هستم و من تشخیص می دهم چه تعداد باید لباس گرفته شود و چه تعداد در تست پزشکی حضور یابند اما مومنی تاکید داشت ۷ نفر را خود ما تعیین می کنم و این به صلاح باشگاه است که چنین اتفاقی بیفتد. جر و بحث شدیدی بین ما رخ داد و مومنی به من گفت تیمت ضعیف است و باید چند تغییر در آن صورت گیرد.

سرمربی تیم فوتبال جوانان استقلال در ادامه خاطرنشان کرد: از صحبت های مومنی تعجب کردم و به او گفتم الان فصل بدنسازی است و نمی توانم به بازیکنان فشار بیاورم. ضمن اینکه مسئول فنی تیم من هستم و شما تنها باید کار اجرایی انجام دهید. در هر صورت آن روز زمین را ترک کردم. بعد از تعطیلات عید فطر صبح و بعدازظهر برنامه تمرینی داشتیم. با هماهنگی ناصر عباسی به یک سالن وزنه مجهز رفتیم، خدمات خوبی هم به بازیکنان مان ارائه دادیم. حتی چند روز برای اینکه تیم از شرایط آرمانی دور نشود به بازیکنان ناهار و سرویس کامل دادیم تا آنها بدون دغدغه تمرینات خود را انجام دهند. اما به یک باره دیدم رئیس آکادمی اعلام کرده ۴ بازیکن به دلیل مشکل فنی و نداشتن رزومه نباید لباس عوض کنند که همین مساله باعث شد دوباره بین ما اختلاف شدیدی پیش بیاید.

سرمربی تیم فوتبال جوانان استقلال گفت: به مومنی گفتم در تمام مسائل فنی باید من پاسخگو باشم و نمی دانم شما چرا اینقدر دخالت می کنید. باز هم تحمل کردم اما وقتی به ورزشگاه امام رضا رفتم تا با بازیکنان تمرین کنیم نگهبان جلوی در ورزشگاه اجازه ورود به من نداد و گفت آقای مومنی گفته شما را به ورزشگاه راه ندهم.

نوازی با انتقاد از رفتارهای رئیس آکادمی باشگاه استقلال گفت: نمی دانم دلیل این همه خصومت چیست. مدت هاست تیم ما سرپرست ندارد و من از علی شوری که یکی از بازیکنان قدیمی استقلال است خواستم چند روزی به ما کمک کند. او هم تمام توان خود را به کار بست و حتی نزدیک ۴ میلیون از جیب خود کمک کرد. خود من هم برای اینکه بازیکنان از شرایط روحی خوبی برخوردار شوند به هر کدام ۱۰۰ هزار تومان پاداش دادم. تعجبم این بود که یکی از دوستان من برای بازیکنان ناهار گرفت که دیدم آقای مومنی جلوی او را گرفته و می گوید چرا برای بازیکنان ناهار خریدی.اصلاً رفتار او را درک نمی کنم و نمی دانم چه دلیلی دارد که اینقدر شرایط را برای ما سخت کرده است. روز گذشته به باشگاه استقلال رفتم و با آقای مباشری صحبت کردم، بعد از آن جلوی من را گرفته چرا باشگاه رفتی. مگر برای رفتن به باشگاه باید به او پاسخگو باشم؟

وی در پاسخ به این سوال که آیا با فتحی در این مورد صحبت کرده اید؟ گفت: به دیدار فتحی رفتم اما او عجله داشت. فتحی گفت به زودی جلسه ای را برگزار خواهد کرد تا این مشکل به زودی حل شود.

سرمربی تیم فوتبال جوانان استقلال در پایان خاطرنشان کرد: من تا به حال به کسی بی احترامی نکرده ام. جامعه ورزش من را به خوبی می شناسد. از رفتار مومنی سر درنمی آورم و بعید می دانم دیگر برگردم اما امیدوارم جلسه ای برگزار شود و همه چیز در این خصوص شفاف و روشن شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.