کد خبر : 158773
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 11 ژوئن 2019 - 17:19

با کمترین امکانات باید بهترین نتیجه را کسب کنیم

با کمترین امکانات باید بهترین نتیجه را کسب کنیم

سید حسن افتخاری در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی آسیا در چین برای کسب سهمیه رقابت های قهرمانی جهان ۲۰۲۰ ایتالیا برگزار می شود که آسیا نیز سهمیه ای برای آن دارد. همین طور قهرمان این رقابت ها سهمیه بازیهای جهانی را هم کسب می کند. آمریکا از میزبانی این رویداد

سید حسن افتخاری در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی آسیا در چین برای کسب سهمیه رقابت های قهرمانی جهان ۲۰۲۰ ایتالیا برگزار می شود که آسیا نیز سهمیه ای برای آن دارد. همین طور قهرمان این رقابت ها سهمیه بازیهای جهانی را هم کسب می کند. آمریکا از میزبانی این رویداد انصراف داده و احتمالاً مکان جدید آن در آسیا خواهد بود و در این صورت به غیر از میزبان قهرمان این مسابقات هم در آن شرکت خواهد کرد.

وی در تشریح وضعیت رقبای تیم ایران در دور مقدماتی مسابقات قهرمانی آسیا بیان کرد: عمان و پاکستان که قهرمان دوره های قبل بوده اند در گروه ما حضور دارند. تایلند در چند سال گذشته تمام برنامه های هندبال خود را روی بخش ساحلی متمرکز کرده است. ژاپن چون میزبان المپیک است قطعاً تیم خوبی می آورد و عربستان سعودی هم همیشه با آمادگی می آید و بی گدار به آب نمی زند.

رئیس کمیته هندبال ساحلی ایران خاطرنشان کرد: ما برای توسعه هندبال ساحلی، آنتونیو مربی تیم ملی برزیل را آوردیم و آبان و آذر سال قبل با وی هم کلاس و هم اردو داشتیم و تلاش کردیم تا جایی که می شود از ایشان بهره ببریم. در مجموع تیم ملی ساحلی هفت اردو را پشت سر گذاشت. همین طور در تورنمنت اصفهان با نام نکوداشت شهر اصفهان شرکت کردیم که تیم عمان هم در آن حاضر بود. در یک مسابقه دیگر تیم ها به صورت منطقه ای با هم بازی کردند و در رقابت های گیلان هم حاضر شدیم.

وی ادامه داد: قطعاً اگر دیدار تدارکاتی خارجی داشتیم خوب بود اما این امکان برای ما وجود نداشت. کشورهای دیگر در خارج از کشورشان کمپ زدند و با آمادگی به این رقابت ها می آیند چون کسب مقام برای آنها مهم است.

سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی کشورمان ادامه داد: باید واقع بین باشیم، با کمترین امکانات و شرایط ایده آل و تدارکات باید بهترین نتیجه را کسب کنیم و بچه ها باید بتوانند نتیجه خوبی بگیرند و خانواده هندبال را خوشحال کنند.

وی در پایان گفت: باید از فدراسیون تشکر کرد، چرا که در شرایط امروز اعزام تیم ما کار سختی بود که با تلاش آقای پاکدل انجام شد. باید از استان های گیلان و اصفهان که میزبان اردوی تیم ملی بودند و مسابقات تدارکاتی برگزار کردند هم تشکر کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، هفتمین دوره مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی آسیا از روز شنبه ۲۵ خردادماه در «وی های» چین آغاز می شود. در این دوره از رقابت ها ۱۲ تیم حاضر هستند. تیم ایران در گروه دوم با کشورهای عمان، تایلند، پاکستان، ژاپن، عربستان هم گروه است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.