کد خبر : 158663
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 ژوئن 2019 - 12:46

امام جمعه شبستر:

امام خمینی عزت و هویت اسلامی را احیا کرد

امام خمینی عزت و هویت اسلامی را احیا کرد

امام جمعه شبستر تبعیت از رهبری، عمل به دستورات قرآن کریم و توکل به خدا را از مؤلفه های تداوم راه امام خمینی(ره) دانست.

حجت‌الاسلام «سیفعلی محمدزاده»، اظهار داشت: تبعیت از رهبری، عمل به دستورات قرآن کریم و توکل به خدا از مولفه‌هایی است که باعث تداوم راه امام خواهد شد.‌

عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی با بیان این‌که شعار ملت ایران همواره “خامنه‌ای، خمینی دیگر است” بوده است، خاطرنشان کرد: مردم ولایت‌مدار و بصیر ایران اسلامی با تبعیت از خلف صالح بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بار دیگر بر حمایت از آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی تأکید کردند.

امام جمعه شبستر با بیان این‌که امام‌خمینی(ره) حقیقتی روشن و جامع برای تمام خوبی‌هاست و گفت: امام اسلام را از حاشیه به متن باز گردانید، در حقیقت انقلاب اسلامی در ایران به خواست خداوند صورت پذیرفت و مأموریت انجام آن نیز به معمار کبیر انقلاب اسلامی سپرده شده بود.

وی امام خمینی(ره) را تجسم عینی اسلام ناب محمدی(ص) دانست و تصریح کرد: ابعاد وجودی و شخصیتی این عالم فرزانه تاکنون به صورت کامل شناخته نشده و به سادگی هم شناخته نمی شود، امام راحل فیلسوفی تیزبین، عارفی سالک و رهبری آشنا به مسایل سیاسی و اجتماعی بوده است.

محمدزاده ادامه داد: اخلاق نیکو، تواضع، عشق به مردم، نفوذ کلام، توکل به خدا، آگاهی به مسایل زمان از ویژگی های بارز این فقیه جامع الشرایط و عالم اندیشمند بود. امام خمینی(ره) عزت از دست رفته مسلمانان و هویت اسلامی را به آنان بازگرداند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز انتخاب عالمانه و هوشمندانه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به رهبری انقلاب اسلامی بعد از ارتحال امام خمینی(ره) از سوی مجلس خبرگان رهبری گفت: تبعیت از رهبری، عمل به دستورات قرآن کریم و توکل به خدا از مؤلفه های تداوم راه امام خمینی(ره) است.

عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی گفت: آنچه که کشور و نظام مقدس اسلامی ایران را در قله‌های رفیع ترقی و تعالی قرار داده نتیجه رهبری‌های هدایتگرانه مقام معظم رهبری است.

امام جمعه شبستر در ادامه با اشاره به این‌که پیروزی ملت ایران علیه رژیم‌های مستبد و شاهنشاهی به پشتوانه روحانیت، مرجعیت و رهبری نظام بوده است، اظهار داشت: اگر روزی دشمنان موفق به فاصله انداختن بین مردم و ولایت شوند، قطعا برای براندازی این انقلاب امیدوار خواهند شد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.