کد خبر : 158564
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 ژوئن 2019 - 19:15

شهرداری «خامنه» پروانه ساختمانی رایگان صادر می کند

شهرداری «خامنه» پروانه ساختمانی رایگان صادر می کند

شهردار خامنه اعلام کرد: این مجموعه به منظور شکوفایی اقتصادی این شهر پروانه های ساختمانی را رایگان صادر می کند.

حمید نیکو رأی، با تاکید بر اینکه شکوفایی اقتصادی شهر یکی از اولویت‌های مهم شهرداری خامنه است، اظهار داشت: مجموعه شهرداری به عنوان یکی از ارگان‌های اساسی شهر، در کنار وظایف ذاتی خود مسئولیت رسیدگی به اقتصاد، مسکن، اشتغال، رفاه و آسایش شهروندان را نیز بر عهده دارد.

وی با اشاره به اینکه اولویت اصلی برای ما اقتصاد شهر است تا اقتصاد شهرداری، اظهار داشت: در تلاش هستیم تا در کنار رسیدگی به وظایف عمرانی و خدماتی خود، نقشی مؤثر در ابعاد مختلف شکوفایی شهر ایفا نمائیم.

نیکو رأی یکی از برنامه‌های شهرداری خامنه در راستای شکوفایی اقتصادی شهر را اجرای طرح صدور پروانه ساختمانی رایگان برشمرد و با بیان اینکه این طرح هم اکنون آغاز شده است، گفت: عموم شهروندان در صورت تمایل برای ساخت مسکن می‌توانند با مراجعه به شهرداری خامنه پروانه ساختمانی رایگان دریافت نمایند.

وی ادامه داد: این طرح از دو سال قبل به صورت آزمایشی و در قالب طرح صدور پروانه ساختمانی رایگان برای زوج‌های جوان آغاز شده بود که این بار با پیشنهاد شهرداری و تصویب شورای اسلامی و تأیید فرمانداری شهرستان شبستر، صدور پروانه ساختمانی برای کلیه شهروندان رایگان خواهد بود.

نیکو رأی افزود: طرح صدور پروانه ساختمانی رایگان در ادامه طرح احداث مسکن ارزان قیمت و با هدف توانمندسازی شهروندان به خصوص جوانان شهر برای احداث مسکن، رونق کسب و کارهای وابسته به مسکن، ایجاد اشتغال و جلوگیری از مهاجرت جمعیت و در راستای تحقق شعار رونق تولید در دستور کار شهرداری خامنه قرار گرفته است.

شهردار خامنه، چشم پوشی از درآمدهای ناشی از صدور پروانه ساختمانی و جبران آن از طریق کاهش هزینه‌های جاری را مورد اشاره قرار داد و افزود: این طرح می‌تواند سهم بزرگی در رونق ساخت و ساز و به تبع آن رونق اقتصادی شهر داشته باشد، چرا که رونق ساخت و ساز سبب رونق کسب و کار بسیاری از شغل‌های مرتبط با مسکن خواهد شد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.