کد خبر : 158526
تاریخ انتشار : جمعه 31 می 2019 - 21:59

امام جمعه شبستر:

روز قدس متعلق به همه امت اسلام و آزادی خواهان جهان است/ ناسیونالیسم عربی نیز نتوانسته حق مردم فلسطین را احیا کند

روز قدس متعلق به همه امت اسلام و آزادی خواهان جهان است/ ناسیونالیسم عربی نیز نتوانسته حق مردم فلسطین را احیا کند

امام جمعه شبستر با بیان این که توطئه جدید آل سعود در طرح “معامله قرن” چیزی جز تباهی و نابودی حق مسلم مردم فلسطین ندارد،گفت: حتی ناسیونالیسم عربی نیز نتوانسته حق مردم فلسطین را احیا کند.

حجت الاسلام محمدزاده، با تاکید بر این که توطئه جدید آل سعود در طرح “معامله قرن” چیزی جز تباهی و نابودی حق مسلم مردم فلسطین ندارد، اظهار داشت: آنچه مسلم است؛ در طول بیش از شش دهه گذشته حتی ناسیونالیسم عربی نیز نتوانسته حق مردم فلسطین را احیا کند.

عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی با تأکید بر این که اتحادیه عرب حتی در عمل به آنچه که مبانی دینی و قرآنی توصیه کرده؛ نتوانسته اند عامل باشند، افزود: ندای مظلومیت مردم فلسطین گوش عالم را کر کرده است، اما دریغ از اقدامی جدی از سوی سران اتحادیه عرب در راستای تحقق آرمان آزادی فلسطین.

وی با بیان اینکه عموم مسلمانان جهان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان حرکتی یکپارچه علیه مستکبران و غاصبان صهیونیستی به نمایش می گذارند، افزود: روز قدس متعلق به همه امت اسلام و آزادی خواهان جهان است.

امام جمعه شبستر خاطرنشان کرد: راهپیمایی این روز حرکتی توأم با زمان‌شناسی، ژرف اندیشی و آینده نگری امام خمینی(ره) است که پس از ارتحال آن رهبر فقید نیز تداوم یافته و باید گفت؛ میثاقی ابدی با ملت مظلوم فلسطین است.

حجت الاسلام محمدزاده با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مسلمانان جهان در راهپیمایی روز قدس، گفت: امام خمینی(ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را با عنوان روز قدس نام گذاری کرد تا مسأله فلسطین، به عنوان پاره تن جهان اسلام و قدس، قبله اول مسلمانان، هیچ‌گاه به فراموشی سپرده نشود.

وی ادامه داد: روز جهانی قدس، تجلّی صلابت و عظمت جهان اسلام، روز وحدت همه انسان های عدالت خواه و عزّت طلب، روز خروش یکپارچه امّت اسلام علیه کفر و روز ابراز انزجار ازصهیونیسم و امپریالیسم غاصب و جنایتکار است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.