کد خبر : 158361
تاریخ انتشار : شنبه 25 می 2019 - 7:02

رئیس شورای شهر شبستر:

شهرداری شبستریکی از پرکارترین و فعال ترین شهرداری های آذربایجان شرقی است

شهرداری شبستریکی از پرکارترین و فعال ترین شهرداری های آذربایجان شرقی است

رئیس شورای اسلامی شبستر گفت:شهرداری شبستریکی از پرکارترین و فعال ترین شهرداری های آذربایجان شرقی است.

نمازی رئیس شورای شهر شبستر با اشاره به فعالیت های گسترده شهرداری شبستر در نقاط مختلف شهر عملکرد این مجموعه را بسیار خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت : مردم با فرهنگ شبستر روزانه در نقاط مختلف شهر شاهد تلاش بی نظیر مجموعه خدوم شهرداری شبستر می باشند و اجرای پروژه های مختلف در شهر نشان از فعال بودن شهرداری شبستر با توجه به اوضاع بد اقتصادی می باشد .

رئیس شورای اسلامی شبستر تملک و تعریض خیابان گلشن راز ، احداث مجتمع تجاری در خیابان طالقانی ، احداث واحد های تجاری در میدان میوه وتره بار، ادامه عملیات یادمان شهدای گمنام ، آسفالت مستمر معابر شهر ، ساماندهی تابلو های معابر ، تکمیل میدان ورودی شهر و ….را از مهمترین کارهای عمرانی شهرداری برشمرد.

با اشاره به تملک زمین در مرکز شهر برای ساخت پارکینگ طبقاتی گفت : محل پارکینگ طبقاتی با هزینه میلیاردی تملک شده است و شورای شهر و مجموعه شهرداری یکی از اولویت های مهم خود را برای رفع مشکل پارکینگ در شهر شبستر احداث این پارکینگ طبقاتی می داند.

رئیس شورای اسلامی شبستر خاطر نشان کرد: متاسفانه در گذشته مدیریت شهری برای حل مشکل ترافیک شهری برنامه ریزی لازم را انجام نداده و میراث شهرداران گذشته هم اینک به یکی از مشکلات مهم شهر تبدیل شده است .

رییس شورای اسلامی شهر شبستر اظهار کرد: شهرداری شبستر یکی از پرکارترین و سالم ترین شهرداری های استان آذربایجان شرقی است و در راستای کمک به توسعه شهر تلاشهای زیادی میکند. خانم نمازی افزود: مجموعه شهرداری باید از نخبگان وظرفیت بخش خصوصی و سرمایه گذاران جهت ساماندهی امور شهری استفاده نماید.

نمازی ضمن تقدیر از تلاش های مجموعه خدوم شهرداری شبستر گفت : سید باقر موسویان شهردار شبستر با دارا بودن ویژگی‌هایی همچون پاک دستی، توجه ویژه به منافع مردم، جدیت و قاطعیت در پیگیری امور، صلابت و تلاش وافر در کار ازجمله سرمایه‌های عظیم مجموعه شهرداری شبستر محسوب می‌شود.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.