کد خبر : 158279
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 می 2019 - 9:50

امام جمعه شبستر:

نادیده گرفتن احکام اسلامی علت بسیاری از آسیب های اجتماعی است

نادیده گرفتن احکام اسلامی علت بسیاری از آسیب های اجتماعی است

امام جمعه شبستر گفت: علت بسیاری از آسیبهای اجتماعی و عدم توجه به بحث حلال و حرام که در جامعه بسیار رواج پیدا کرده نادیده گرفتن احکام اسلامی است.

به گزارش شبستر نیوز، حجت الاسلام سیفعلی محمدزاده در نشست هم اندیشی روحانیون شهرستان شبستر که با محوریت نحوه مقابله با آسیبهای اجتماعی در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش شبستر برگزار شد اظهار داشت: ماه رمضان ماه رحمت ، برکت و فضیلتهای الهی و ماه تربیت و تزکیه اسلامی است.

وی در ادامه اعتیاد به سیگار و مواد مخدر و همچنین بی حجابی را از آسیبهای اجتماعی اصلی در کشور دانست و خاطرنشان کرد: اعتیاد به مواد مخدر چنان خانمان سوز است که قانون مقرر کرده زنی که شوهرش اعتیاد به مواد مخدر دارد می تواند از شوهرش طلاق بگیرد .

امام جمعه شبستر یادآورشد: بحث بی حجابی خانم ها از دیگر آسیبهای اجتماعی خطرناک در جامعه است که بایستی مسئولان و مدیران و مخصوصا رسانه های جمعی با پرداختن به این موضوع و آسیب شناسی آن به مقابله با این موضوع برخیزند و برخوردهای لازم با هنجارشکنان اخلاقی را در دستور کار داشته باشند.

محمدزاده با بیان اینکه احکام اسلامی باید در ماه مبارک رمضان مورد توجه و عنایت جدی قرار بگیرد عنوان کرد: علت بسیاری از آسیبهای اجتماعی و عدم توجه به بحث حلال و حرام که در جامعه بسیار رواج پیدا کرده نادیده گرفتن احکام اسلامی می باشد.

امام جمعه شبستر به مشکلات مختلف اقتصادی بوجود آمده در کشور و منطقه اشاره کرد و بیان داشت: عدم مدیریت صحیح دولتمردان ، عدم انصاف لازم در مباحث خرید و فروش و سوء استفاده برخی اشخاص در این شرایط اقتصادی از جمله مواردی هستند که در بوجود آمدن و افزایش مشکلات اقتصادی کشور نقش دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.