کد خبر : 158249
تاریخ انتشار : جمعه 10 می 2019 - 17:57

دوراهی «والورده»، «دمبله» یا «کوتینیو»؟

دوراهی «والورده»، «دمبله» یا «کوتینیو»؟

ارنستو والورده با شرایط سختی مواجه شده و باید تصمیم بگیرد برای بازی حساس مقابل لیورپول در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا از کدام بازیکن استفاده کند. او رافینیا را در اختیار ندارد. از طرفی بزرگ‌ترین شکش این است که از کوتینیو استفاده کند یا دمبله. شواهد نشان می‌دهد او از کوتینیو استفاده خواهد کرد و

ارنستو والورده با شرایط سختی مواجه شده و باید تصمیم بگیرد برای بازی حساس مقابل لیورپول در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا از کدام بازیکن استفاده کند. او رافینیا را در اختیار ندارد. از طرفی بزرگ‌ترین شکش این است که از کوتینیو استفاده کند یا دمبله.

شواهد نشان می‌دهد او از کوتینیو استفاده خواهد کرد و این بازیکن برزیلی را به دمبله ترجیح خواهد داد. کوتینیو به نسبت دمبله فرم بهتری دارد و همچنین او بازیکن سابق لیورپول بوده و در نتیجه مقابل این تیم برای ارائه عملکرد مناسب انگیزه بهتری دارد. اوایل او شرایط مناسبی نداشت و به ندرت در ترکیب اصلی قرار می‌گرفت، اما رفته رفته شرایطش بهتر شد و حالا اعتماد به نفس بهتری دارد.

این را هم اضافه کنید که دمبله به تازگی مصدومیت را پشت سر گذاشته و ریتم کندی دارد. در بازی‌های اخیر در لالیگا والورده به او تنها چند دقیقه بازی داده و این در حالی است که کوتینیو در ترکیب اصلی بوده است. باید دید تصمیم سرمربی بارسا برای بازی حساس چهارشنبه‌شب چیست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.