کد خبر : 158247
تاریخ انتشار : جمعه 10 می 2019 - 17:59

مورینیو و پیشنهاد کار در «جالوروسی»

مورینیو و پیشنهاد کار در «جالوروسی»

ژوزه مورینیو از ماه دسامبر که از تیم فوتبال منچستریونایتد اخراج شده تا به حال بدون تیم است و گفته می‌شود این شانس را دارد تا به عنوان سرمربی تیم فوتبال رم دوباره به دنیای مربی‌گری بازگردد. البته این مربی ۵۶ ساله مایل است کمی دست نگه دارد تا تکلیف تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان

ژوزه مورینیو از ماه دسامبر که از تیم فوتبال منچستریونایتد اخراج شده تا به حال بدون تیم است و گفته می‌شود این شانس را دارد تا به عنوان سرمربی تیم فوتبال رم دوباره به دنیای مربی‌گری بازگردد.

البته این مربی ۵۶ ساله مایل است کمی دست نگه دارد تا تکلیف تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان اروپا مشخص شود، مخصوصاً که وضعیت توماس توخل در پاری‌سن ژرمن خوب نیست و شاید این مربی اخراج شود، به همین دلیل مورینیو امید دارد بتواند جانشین او در تیم پاریسی شود.

اما مدیر برنامه‌های مورینیو با او مخالف است و معتقد است سرمربی پرتغالی باید هرچه سریع‌‎تر به دنیای مربی‌گری بازگردد و کارش را شروع کند. مورینیو توانسته بین سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۰ با اینتر خوب کار کند و به همین دلیل سابقه کار در لیگ ایتالیا را هم دارد.

به غیر از رم، اینتر هم به دنبال کار با این مربی است، اما خود سرمربی پرتغالی اعلام کرده تصمیم ندارد به این تیم بازگردد. اینتر بعد از ناامید شدن از مورینیو تمرکزش را روی جذب آنتونیو کونته گذاشته است و حالا این رم است که برای به خدمت گرفتن آقای خاص تلاش می‌کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.