کد خبر : 158197
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 می 2019 - 17:46

مدیر خانه قرآن روستایی فردوس شبستر:

آموزش ۴۰ قرآن آموز در خانه قرآن روستایی فردوس شبستر

آموزش ۴۰ قرآن آموز در خانه قرآن روستایی فردوس شبستر

مدیر خانه قرآن روستایی فردوس شبستر، با بیان اینکه ۴۰ قرآن آموز در کلاس های آموزشی این خانه قرآن حاضر می شوند، گفت: قرآن آموزان در رشته های روخوانی و قرائت مشغول آموزش هستند.

مهدی بادارلو، مدیر خانه قرآن روستایی فردوس شبستر  با بیان اینکه ۴۰ قرآن آموز در کلاس های آموزشی این خانه قرآن حاضر می شوند، گفت: قرآن آموزان در رشته های روخوانی و قرائت مشغول آموزش هستند.
وی از رسالت قرآن گفت و افزود: رسالت قرآن، رشد ایمان و جهت دهی به حرکت انسان است و با توجه به اسارت علم در دست برخی از انسان های آلوده به قدرت و ثروت و فزون خواه، ضرورت پایبندی به کتاب آسمانی به دور از تحریف و یک مکتب الهی آشکار شده است.
بادارلو از پایه های سنی قرآن آموزان این خانه قرآن گفت و بیان کرد: قرآن آموزان در این خانه قرآنی در رده های سنی نونهال، نوجوان، جوان و بزرگسال هستند.
مدیر خانه قرآن روستایی فردوس شبستر یادآور شد: قرآن کتابی است برای انتخاب بهترین زندگی که سعادت جاودانه در پرتو آن تحقق می یابد.
وی با اشاره به فرموده مولای متقبّان علی(ع) افزود: امیرالمومنین علی(ع) می فرمایند: قرآن بهار دل ها و چشمه های دانش است و دل را جز به وسیله آن جلایی نیست.
بادارلو ضمن بازگو کردن فضائل قرائت قرآن تأکید کرد: قرائت قرآن و فهمیدن و عمل به قرآن در روح و روان و جسم انسان آن چنان تأثیری می گذارد که رفتار او را متعادل می کند و محبوب مردم و خدا می شود، در نتیجه سعادت دنیا و آخرت را برای خود به ارمغان می آورد.
انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.