کد خبر : 158133
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 می 2019 - 20:46

رئیس شورای اسلامی تسوج:

بدهی میلیاردی شهرداری تسوج/ شهر تسوج نیازمند توجه بیشتر مسوولان است

بدهی میلیاردی شهرداری تسوج/ شهر تسوج نیازمند توجه بیشتر مسوولان است

رئیس شورای اسلامی تسوج گفت:شهر تسوج نیازمند توجه بیشتر مسوولان است زیرا هنوز گرفتاری‌ها و فقر خدمات‌رسانی قابل توجه به علت مشکلات قبلی در این شهر وجود دارد.

احمد اشرفی رئیس شورای اسلامی تسوج در مراسم تودیع شهردار سابق و معارفه شهردار جدید تسوج اظهار داشت: شهر تسوج نیازمند توجه بیشتر مسوولان است زیرا هنوز گرفتاری‌ها و فقر خدمات‌رسانی قابل توجه به علت مشکلات قبلی در این شهر وجود دارد و هنوز نتوانسته‌ایم ظرفیت واقعی این شهر را بارور کنیم.

وی تسوج را شهری توصیف کرد که توانایی پیشرفت را داراست و اذعان داشت: فرصت‌های کم‌نظیری برای توسعه و خدمت‌رسانی وجود دارد که متاسفانه بدهی‌های میلیاردی، نبود ساختمان شهرداری، معوقات پرسنلی، نبود درآمد پایدار و سلب اعتماد عمومی مشکلاتی است که گریبانگیر شهر شده تا نتوانیم به اندازه کافی از این ظرفیت بالا بهره‌برداری کرده و با رفع آنها در مسیر توسعه شهر استفاده کنیم.

اشرفی، مدیریت بدون استفاده از ظرفیت‌های مردمی را محکوم به شکست دانست و اعلام کرد: فرهنگ و تدین این شهر که در کتاب تسوج در گذر تاریخ توسط مرحوم نبیی به اجمال در آمده است، باید اذعان نمود در این مدت کاری جز خدمت و تلاش صادقانه در راه توسعه این شهر انجام نداده ایم که تمامی مجموعه شهرداری در این راه همراه و پشتیبان شورا بودند.

وی با اشاره به برخی عملکرد شورای اسلامی دوره پنجم پرداخت و اضافه کرد: تا اراده جدی در کار نباشد خدمتی صورت نمی‌گیرد، هر جا که احساس شود شهروندان می‌توانند گره‌ای از مشکلات شهر بگشایند ما را در این امر یاری کنند.

رئیس شورای اسلامی تسوج در پایان با تقدیر از عملکرد شوراهای اسلامی ادوار گذشته و شهرداران، در انتخاب جبار فرجی به عنوان شهردار جدید اضافه کرد: این شورا در انتخاب و فعالیت ۱۴ ماهه اقدام ساعی شهردار سابق و سرپرستی سلیمی و خادم در مدت گذشته امیدواریم شهردار جدید در مسیر پیشبرد و توسعه شهر با توان کامل حرکت کند.

وی خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این است که با بهترین شرایط اقدامات را تدوین کنیم تا شهر با توازن و تعادل مطلوبی در مسیر خدمات‌رسانی در تمام حوزه‌ها حرکت کند.

انتهای پیام/

علیرضا خوش نیت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.