کد خبر : 158052
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 می 2019 - 23:37

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا:

سپاه زمینه تعاملات اقتصادی و تجاری بسیاری را ایجاد کرده است

سپاه زمینه تعاملات اقتصادی و تجاری بسیاری را ایجاد کرده است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت:هرچند عملکرد برجسته سپاه در زمینه امنیتی و نظامی مهم است ولی باید در نظر داشت سپاه پاسداران زمینه تعاملات اقتصادی و تجاری بسیاری را ایجاد کرده است.

حجت‌الاسلام حسن کاملی فر در همایش حکمت مطهر شهرستان شبستر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهید مطهری اظهار داشت :انتخاب سالروز شهادت شهید مطهری به عنوان روز معلم و همچنین هفته عقیدتی سیاسی حقیقتا یک انتخاب بجا و شایسته است.

وی افزود: شهید مطهری  اسوه علم، عمل و اخلاق  است و در جنبه ها و عرصه های مختلف انسانی ایشان جامعیت داشته و زمان شناس و آینده شناس بود و جریان های فکری را به خوبی می شناخت

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در ادامه خاطر نشان کرد:مطهری انسان شجاعی در گفتن و نوشتن بود و تحت تاثیر تهمت ها و تهدید ها قرار نگرفت و همواره در افشای انحرافات و مسائل انحرافی واقعا قهرمان مبارزه با تهاجم فرهنگی بود و آثار قلمی و زبانی این شهید بزرگوار همواره از طراوت و تازگی برخوردار است.

حجت الاسلام کاملی فر عنوان کرد:افرادی که در عرصه تعلیم و تربیت مشغول فعالیت هستند این شهید را همیشه به عنوان اسوه و الگو قرارمی دهند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران یادآور شد:امام خمینی(ره)و مقام معظم رهبری همواره مسئله بصیرت و اخلاق را یکی از عوامل موفقیت سپاه پاسداران  مورد نظر قرار داده اند.

وی ادامه داد:از بدو تاسیس سپاه پاسداران همواره تقوا و بصیرت مورد تاکید قرار گرفته و ارتقای گوهر درونی سپاه یعنی تقوا و معنویت مدنظر قرار گرفته است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا تصریح کرد:قوت و قدرت سپاه ایمان و معنویت است و  آنچه سپاه را به عنوان خار چشم دشمن شناخته ایمان و اعتقاد است.

حجت الاسلام کاملی فر با تاکید بر توجه به مردم اظهار کرد :قدرت اصلی سپاه در اتصال به قدرت مردمی است و عامل موفقیت مان در  ۸ سال دفاع مقدس در سایه قدرت عظیم بسیج  مردمی  بود .

وی ادامه داد:تمام تلاش ها و موفقیت ها ی ۴۰ سال گذشته سپاه مرهون ولایت مداری و اطاعت از امام و مقام معظم رهبری است و این مسیر ادامه خواهد یافت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا خاطرنشان کرد:هرچند عملکرد برجسته سپاه در زمینه امنیتی و نظامی مهم است ولی باید در نظر داشت سپاه پاسداران  زمینه تعاملات اقتصادی و تجاری بسیاری را ایجاد کرده است.

وی ادامه داد:در اوج تحریم و فشار دشمن حرکت های بسیاری از سوی سپاه در مقابله با جنگ اقتصادی دشمن انجام شده که  راه اندازی پالایشگاه ستاره خلیج فارس از مهم ترین این حرکت ها بود.

کاملی فر اضافه کرد:در اوج فشار دشمن فازهای پارس جنوبی اموراتش پیگیری می شود و این نشان می دهد  که سپاه ظرفیت های مختلف دفاع از انقلاب  در عرصه های مختلف را ایجاد کرده است.

وی گفت:سپاه پاسداران در تداوم فعالیت خود مشغول پاسداری از انقلاب است و اقدمات دشمن در تروریستی نامیدن سپاه ، از سر عجز و ناتوانی است و این نشان می دهد که سپاه در  مسیر صحیح قدم برداشته و تاثیرگذار بوده است و شاکر خداوند متعال هستیم .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا افزود:اگر امروز سپاه بیش از هر زمان دیگری برای مقابله با تهدیدات دشمن آمادگی دارد داشتن ایمان و اعتقاد دینی و معنوی است و نسل جدید سپاه همانند نسل قدیم آماده پاسداری غیرمحافطه کارانه از انقلاب اسلامی هستند و  هر جا که به ایثار و خدمتگذاری نیاز باشد سپاه حضور خواهد یافت و در حوادث مختلف مثل سیل و زلزله سپاهیان وظیفه خود می بینند که در این عرصه حضور یابند.

حجت الاسلام کاملی فر عنوان کرد:اگر امروز دشمنان از سپاه عصبانی هستند علتش این است که سپاه ، ماهیت و هویت واقعی گروه های فتنه و جریان های معاند  را افشا و به مردم معرفی می کند و به برکت وجود سپاه در هیچ زمانی گروه های برانداز، جرات و فرصت براندازی را نیافته اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با تاکید بر وحدت و همدلی در جامعه خاطرنشان کرد:سال ۹۸ سال فرصت ها و گشایش هاست یکی از سرفصل های مهم بیانیه گام دوم انقلاب ایجاد امید و اعتماد به نفس است  که باید به این موارد توجه ‌کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.