کد خبر : 157881
تاریخ انتشار : جمعه 19 آوریل 2019 - 18:46

یادداشت:

آمریکا در برابر سپاه عاجز و ناتوان شده است

آمریکا در برابر سپاه عاجز و ناتوان شده است

تاریخ اثبات کرد که هرگاه امریکا برعلیه انقلاب و نظام اسلامی ما اقدامی کرده است، نتوانست به ضرر نظام و انقلاب اسلامی کاری کند، زیرا وادامی که ما را از لحاظ علمی و فناوری تحریم کرد.

رحیم رضاخانی تحلیلگر مسائل سیاسی در جدیدترین یادداشت خود نوشت:

تاریخ اثبات کرد که هرگاه امریکا برعلیه انقلاب و نظام اسلامی ما اقدامی کرده است، نتوانست به ضرر نظام و انقلاب اسلامی کاری کند، زیرا وادامی که ما را از لحاظ علمی و فناوری تحریم کرد، دانشمندان ما مثل شهیدان احمدی روشن ها به دنبال تامین نیازمندی رفته و علم غنی سازی و انرژی هسته ای و علوم بالاتر را به دست آورده و به عرصه علم هسته ای ما تقدیم کردند.

شیطان بزرگ از بدو انقلاب اسلامی  در صدد ضربه و نابودی انقلاب و نظام اسلامی برآمد، با یاری خدا، عنایت ائمه معصومین(ع) و وحدت کلمه مردم، حول محور ولایت و رهبر، هیچگاه نتوانست غلطی کند، تنها انقلابی که بعد از ۴۰ سال از آرمانها منحرف نشد، همین انقلاب اسلامی ماست، هرچند ضعف و عیب هایی هم وجود دارد اما از اصل و اهداف  منحرف نشده است.

توانایی ها وتوسعه انقلاب اسلامی در ۴۰ سال گذشته باشکوه و معنادار بود که اعلام سپاه پاسداران به عنوان تروریست در چنین روزهایی نشان دهنده آن است که حرکت های این نیروی متعهد صحیح و دشمن شکن بوده است.همچنین افول و ضعف آمریکا در عرصه مقابله با نظام الهی جمهوری اسلامی سبب شده تا امروز با مردم و انقلاب اسلامی به دشمنی بپردازد. چهل سالگی انقلاب اسلامی را معجزه ای دیگریست که دشمنان از روز اول برای براندازی انقلاب توطئه های مختلفی اعم از راه اندازی قائله داخلی منافقین، جنگ نظامی ۸ ساله، ترور شخصیت های اثر گذار و مردم، تحریم و تهدید را طراحی کردند و ملت ما در مواجهه با آن محکمتر و راسخ تر مقاومت کرده و پای انقلاب و نظام ایستادگی کردند.

تبدیل شدن انقلاب اسلامی به الگوی مظلومان جهان، دشمنی با اسرائیل، رشد علمی و تکنولوژیی و اقتدار دفاعی کشور از دیگر دلایلی است سبب شده که دشمن هر روز با ترفند و شعار جدیدی به مقابله با نظام جمهوری اسلامی بایستد.قدرت آمریکا رو به افول است و قدرت سخت افزاری و نرم افزاری دیگر توان مقابله در برابر نیروهای برحق اسلام را ندارند. همچنین شکست ارتش آمریکا در کشورهای منطقه خود دلیل محکمی برای نمایش ضعف استکبار جهانی است ،این چنین است که آمریکا و همپیمانان آن خود را در برابر اقدامات رو به پیشرفت مجموعه سپاه عاجز می بینند و به ناچار در اقدامی تامل برانگیز ان را یک تشکیلات تروریسمی اعلام می کنند. آمریکا و همپیمانان او در منطقه بدانند بزرگ ترین تجربه ایران در این ۴۰ سال ایستادن در مقابل ظالمان و مستکبران عالم بوده است و به خوبی توانسته است با همین ایستادگی، معادلات بین المللی را تغییر دهد. ایران یک کشور غنی و ریشه دار و متمدن و قدرتمند و دارای نفوذ در معادلات جهانی است، که لایه های نفوذش مخصوصا در منطقه انکار ناشدنی است. و این طرح در صورت تصویب قطعا تبعات سنگینی برای آمریکا خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.