کد خبر : 157810
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آوریل 2019 - 9:56

انتشار فایل صوتی رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره برانکو

انتشار فایل صوتی رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره برانکو

جعفر کاشانی رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس امروز در واکنش به احتمال جدایی برانکو ایوانکوویچ در پایان فصل در مصاحبه با خبرنگار مهر مدعی شد شخصیت پرسپولیس متکی به فرد نیست و این باشگاه با رفتن یک نفر لطمه نمی‌خورد. وی همچنین در اظهارنظری تندتر گفت: برانکو تیم پرسپولیس را قهرمان نکرده است. انتشار مصاحبه

جعفر کاشانی رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس امروز در واکنش به احتمال جدایی برانکو ایوانکوویچ در پایان فصل در مصاحبه با خبرنگار مهر مدعی شد شخصیت پرسپولیس متکی به فرد نیست و این باشگاه با رفتن یک نفر لطمه نمی‌خورد. وی همچنین در اظهارنظری تندتر گفت: برانکو تیم پرسپولیس را قهرمان نکرده است.

انتشار مصاحبه کاشانی و بازتاب صحبت‌های او درباره سرمربی پرسپولیس با عقب نشینی رئیس هیأت مدیره این باشگاه مواجه شد. کاشانی در مصاحبه‌ای جدید گفته است مخاطب صحبت‌هایش برانکو نبوده و حرف‌هایش به درستی تعبیر نشده است در حالی که خبرگزاری مهر گفتگوی کاشانی را بدون تغییر منتشر کرده بود.

خبرگزاری مهر ضمن انتشار مجدد صحبت‌های کاشانی در خصوص برانکو، فایل صوتی گفتگوی رئیس هیأت مدیره پرسپولیس را هم منتشر می‌کند.

* باشگاه پرسپولیس شخصیتش متکی به فرد نیست؛ به جمع است. جعفر کاشانی که به تنهایی برای پرسپولیس شخصیت نمی‌آورد. شخصیت را قدیمی‌هایی برای پرسپولیس آورده اند که خیلی از آنها در خاک آرمیده اند. این شخصیت را می‌توانند تبلور ببخشند. با رفتن یا آمدن یک نفر شخصیت پرسپولیس لطمه نمی‌خورد. پرسپولیس باید به روند فرهنگ سازی اش ادامه بدهد.

* پرسپولیس دو بار قهرمان شده است. آقای برانکو مربی‌اش بوده است. برانکو تیم را قهرمان نکرده است! مجموع مدیریت باشگاه نتیجه اش شده است قهرمانی! این چیزها را شما می‌نویسید که جعفر کاشانی فکر می‌کند شنلش خیلی چیز است. انسجام مدیریت باشگاه نتیجه اش قهرمانی شده است. تو را به قرآن قلمتان را درست کنید! اگر روزی یک مقدار برنج ناهارشان کم باشد یا پاداششان (جمله را نیمه تمام می‌گذارد) این قهرمانی‌ها حاصل مدیریت باشگاه و حمایت بی دریغ هواداران باشگاه است.

* وقتی باشگاه منسجم باشد، توانمندی مربی خودش را نشان می‌دهد! اگر معلم گچ و کتاب نداشته باشد باید چه کار کند؟ مدیریت منسجم باشگاه در چند سال و حمایت مسئولان ورزش و هواداران موجب شده باشگاه به روند پیشرفتش ادامه بدهد و امیدوارم این امر کماکان تحقق پیدا کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.