کد خبر : 157802
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آوریل 2019 - 9:54

بدهی کاناپولو و دفاع از میزبانی ایران اولویت مذاکرات ما است

بدهی کاناپولو و دفاع از میزبانی ایران اولویت مذاکرات ما است

شست هیأت اجرایی کنفدراسیون قایقرانی آسیا ۲۶ فروردین ماه در کوالالامپور مالزی برگزار می‌شود که احمد دنیا مالی عضو هیأت رئیسه فدراسیون جهانی و نایب رئیس کنفدراسیون آسیا و عضو هیأت رئیسه فدراسیون و علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی کشورمان به همین منظور امروز یکشنبه ۲۵ فروردین ماه راهی این کشور می‌شوند. سهرابیان رئیس فدراسیون

شست هیأت اجرایی کنفدراسیون قایقرانی آسیا ۲۶ فروردین ماه در کوالالامپور مالزی برگزار می‌شود که احمد دنیا مالی عضو هیأت رئیسه فدراسیون جهانی و نایب رئیس کنفدراسیون آسیا و عضو هیأت رئیسه فدراسیون و علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی کشورمان به همین منظور امروز یکشنبه ۲۵ فروردین ماه راهی این کشور می‌شوند.

سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی کشورمان پیش از عزیمت به مالزی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: مسئله اصلی مذاکرات ما با هیأت اجرایی آسیا برای پس گرفتن و دفاع از میزبانی رقابت‌های قهرمانی کاناپولوی آسیاست. همان طور که می‌دانید برخی کشورهای آسیای شرقی تمایل دارند که این میزبانی از ایران گرفته شود و به دلیل دوری مسافت به یکی از کشورهای همان منطقه سپرده شود.

وی ادامه داد: ما نیز اعتراض خود را به مسئولان کنفدراسیون قایقرانی آسیا اعلام کرده‌ایم. به هیچ وجه نمی‌خواهیم این میزبانی را از دست بدهیم. تصمیم گیرنده این میزبانی مجمع کنفدراسیون قایقرانی آسیا بوده و قرار نیست یک کمیته تصمیم به لغو آن یا پس گرفتن امتیاز میزبانی آن شود. یکی از برنامه‌های من در این سفر دفاع از این میزبانی است.

رئیس جدید فدراسیون قایقرانی خاطرنشان کرد: با توجه به پیشنهادات اخیر کمیته کاناپولوی آسیا اگر بتوانیم اعضای هیأت اجرایی را متقاعد کنیم کار بزرگی انجام داده‌ایم. تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا این میزبانی در ایران بماند. در همین مسیر هم مکاتباتی با دیگر کشورهای آسیایی انجام داده‌ایم و موافقت آنها را دریافت کرده‌ایم.

وی بیان داشت: یکی دیگر از برنامه‌های سفرم به مالزی برای پرداخت بدهی خرید قایق‌های کاناپولوست که در حاشیه بازی‌های آسیایی خریداری شده بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، قرار است اعضای هیأت اجرایی کنفدراسیون قایقرانی آسیا در این نشست به بررسی و تطبیق اساسنامه کنفدراسیون آسیا با آخرین نسخه اساسنامه فدراسیون جهانی قایقرانی که با مدیریت دنیا مالی و همکاری یک گروه ایرانی انجام شده بپردازند. همین طور در این جلسه فعالیت‌های انجام شده به دیگر اعضای هیأت اجرایی جهت تصویب ارائه و به فدراسیون‌های ملی عضو کنفدراسیون آسیا ارسال خواهد شد.

با توجه به میزبانی ژاپن در المپیک ۲۰۲۰ جلسه پیش رو به دلیل طرح آخرین گزارش‌های مربوط به این رویداد مهم برای اعضای آسیایی فدراسیون جهانی قایقرانی بسیار حائز اهمیت است. ارزیابی فنی پیست رشته‌های المپیکی قایقرانی کانو اسپرینت و کانو اسلالوم در المپیک ۲۰۲۰ توکیو، بررسی جوانب مختلف برگزاری رویدادهای آزمایشی و اطمینان از لحاظ شرایط فنی و تجهیزاتی المپیک پیش رو از نکات مهم مورد بحث خواهد بود. بحث بودجه و مسائل بازاریابی کنفدراسیون نیز از دیگر مسائل مهمی است که مورد بحث قرار خواهد گرفت.

سال ۲۰۱۹ برای کنفدراسیون قایقرانی آسیا به دلیل تنوع رویدادهایی که در سطح قاره برگزار خواهد شد سالی مهم و تأثیرگذار است و اعضای هیأت اجرایی نیز به دلیل انجام هماهنگی‌های مربوطه سالی پرکاری خواهند داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.