کد خبر : 157761
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آوریل 2019 - 9:10

زارع: کمک داور شجاعانه پنالتی را برگرداند/ به پژمان نوری خسته نباشید می‌گویم

زارع: کمک داور شجاعانه پنالتی را برگرداند/ به پژمان نوری خسته نباشید می‌گویم

مازیار زارع بعد از پیروزی دو بر یک مقابل آلومینیوم اراک در نشست خبری اظهار داشت: در این بازی بازگشت خوبی داشتیم ابتدا از حریف عقب افتادیم و بعد دو گل زدیم. بازیکنان ما با دل و جان بازی کردند و عالی جنگیدند به خاطر سلامت فوتبال ملوان باید پیروز از میدان خارج می‌شد. به

مازیار زارع بعد از پیروزی دو بر یک مقابل آلومینیوم اراک در نشست خبری اظهار داشت: در این بازی بازگشت خوبی داشتیم ابتدا از حریف عقب افتادیم و بعد دو گل زدیم. بازیکنان ما با دل و جان بازی کردند و عالی جنگیدند به خاطر سلامت فوتبال ملوان باید پیروز از میدان خارج می‌شد. به کمک داور و تیم داوری هم باید تبریک بگویم کمک داور یک پنالتی را برگرداند که این کارش شجاعانه بود داور وسط هم با وجود قضاوت در لیگ برتر تمرکز لازم را نداشت.

وی افزود:‌ تمامی صحنه‌های ۵۰-۵۰ برعکس سوت زده می‌شد. در صحنه‌ای هم که داور سرمربی تیم ما را اخراج کرد تکل بازیکن ما درست زده شد اما در نهایت منجر به اخراج احمدزاده شد. صفایی از داوران خوب فوتبال ما است اما امروز تمرکز لازم برای داوری را نداشت. اما در نهایت ما پیروزی مسابقه شدیم.

زارع در مورد خداحافظی پژمان نوری از ملوان گفت:‌ یک خسته نباشید جانانه به پژمان می‌گویم به خاطر تمام زحماتی که برای ملوان کشید. حق پژمان و جلال رافخائی هم سعید یوسف‌زاده و هم کسانی که برای ملوان زحمت کشیدند حق‌شان بیش از اینها است تا به نوعی بهتر از فوتبال خداحافظی کنند.

وی افزود: اگر می‌خواهیم نسل جدیدی در فوتبال ملوان پرورش بدهیم باید تحمل‌مان را در لیگ یک خیلی بالا ببریم. زیرا تحمل هواداران در لیگ کمتر است و فقط و فقط به فکر صعود به لیک برتر هستند اما در لیگ برتر و حضور در میانه‌های جدول مشکلی نیست اما در لیک یک اگر تیم شما سوم هم شود و به لیگ برتر صعود نکند موفق نیستیم و برای هواداران سخت است. اما از ملوان بازیکنان جوان پرورش یافتند و حتی به تیم ملی رسیدند

مربی تیم فوتبال ملوان انزلی تصریح کرد: باید پایه‌های ملوان آنقدر قوی شود تا به تیم بزرگسال برسند. من و احمدزاده می‌بینیم که جوانان ما پتانسیل رسیدن به سطح اول فوتبال کشور را دارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.