کد خبر : 157741
تاریخ انتشار : شنبه 13 آوریل 2019 - 19:41

چشم امید مدعیان به دیدار پرسپولیس و سایپا؛ دایی از تلخی اشتباهات فروزان می‌کاهد؟

چشم امید مدعیان به دیدار پرسپولیس و سایپا؛ دایی از تلخی اشتباهات فروزان می‌کاهد؟

تیم فوتبال تراکتورسازی در چارچوب دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر روز گذشته در رشت به مصاف سپیدرود رفت و با اشتباهات دروازه‌بان خود ۳ امتیاز خانگی را به این تیم هدیه کرد. تراکتورسازی در حالی این بازی را با شکست پشت سر گذاشت که در هفته‌های پایانی و برای تداوم حضور در کورس قهرمانی،

تیم فوتبال تراکتورسازی در چارچوب دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر روز گذشته در رشت به مصاف سپیدرود رفت و با اشتباهات دروازه‌بان خود ۳ امتیاز خانگی را به این تیم هدیه کرد.

تراکتورسازی در حالی این بازی را با شکست پشت سر گذاشت که در هفته‌های پایانی و برای تداوم حضور در کورس قهرمانی، تک امتیازات نیز نقش مهم و اساسی ایفا می‌کنند. با این حال پس از شکست سرخپوشان تبریزی این تیم توانست رده دوم جدول را حفظ کند.

در دیدار حساس سپاهان مقابل استقلال تهران شاگردان شفر در دقیقه پایانی وقت‌های تلف شده توانستند دروازه تیم میزبان را باز کنند تا این بازی با برتری آبی‌های پایتخت به پایان برسد.

با نتیجه این دیدار رقابت در صدر جدول حساس‌تر از پیش شده و استقلال توانست به رده سوم جدول صعود کند. در صورتی که سپاهان مقابل استقلال به پیروزی می‌رسید، اشتباهات فروزان برای تیمش خیلی گران تمام می‌شد و این تیم به رده سوم جدول سقوط می‌کرد اما حالا این تیم توانسته جایگاه خود را حفظ کند.

بدین ترتیب در پایان روز دوم مسابقات هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال پرسپولیس با ۲۴ بازی و ۵۱ امتیاز در رده نخست جدول قرار گرفته است. تراکتورسازی با کسب ۴۹ امتیاز از ۲۵ بازی رده دوم را به خود اختصاص داده و تیم‌های استقلال تهران و سپاهان به ترتیب با ۲۵ بازی و ۴۷ امتیاز در رده‌های سوم و چهارم جدول قرار گرفته‌اند. استقلال با توجه به تفاضل گل بهتر جایگاه سپاهان را تصاحب کرده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.