کد خبر : 157711
تاریخ انتشار : شنبه 13 آوریل 2019 - 19:29

قلعه‌نویی و نصف جهان مقابل استقلال؛ فینالی برای دوم شدن!/عبور تراکتورسازی از رود خروشان؟

قلعه‌نویی و نصف جهان مقابل استقلال؛ فینالی برای دوم شدن!/عبور تراکتورسازی از رود خروشان؟

لیگ برتر به روزهای حساس خود نزدیک شده و ۴ تیم پرسپولیس، تراکتورسازی، سپاهان و استقلال در حال حاضر شانس قهرمانی دارند. نگاهی به ۴ دیدار روز جمعه می‌اندازیم؛ سپیدرود رشت – تراکتورسازی تبریز؛ عبور تراکتور از رود خروشان؟ قرمزپوشان شهر رشت ۱۲ هفته است که در لیگ برتر پیروز نشده‌اند و همچنان در رده

لیگ برتر به روزهای حساس خود نزدیک شده و ۴ تیم پرسپولیس، تراکتورسازی، سپاهان و استقلال در حال حاضر شانس قهرمانی دارند. نگاهی به ۴ دیدار روز جمعه می‌اندازیم؛

سپیدرود رشت – تراکتورسازی تبریز؛ عبور تراکتور از رود خروشان؟

قرمزپوشان شهر رشت ۱۲ هفته است که در لیگ برتر پیروز نشده‌اند و همچنان در رده پانزدهم جدول و خطر سقوط به دسته یک قرار دارند. با این حال نادر دست نشان سرمربی تیم می‌گوید که مقابل تراکتورسازی تبریز به دنبال برد است و مساوی به هیچ عنوان به درد این تیم نمی‌خورد. تراکتورسازی تبریز اما با لینکز در کورس قهرمانی قرار دارد و ۵ برد متوالی کسب کرده است. با این شرایط روی کاغذ شانس پیروزی سرخپوشان تبریزی در این بازی بیش از ۸۰ درصد است مگر اینکه سپیدرود خالق یک شگفتی شود. این تیم در دیدار رفت هم ۲ بر یک از تراکتورسازی شکست خورد. تراکتورسازی تبریز با ۳۷ گل زده زهردارترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد و سپیدرود هم با ۴۲ گل خورده  صاحب ضعیف‌ترین خط دفاع لیگ هجدهم است.

پدیده شهر خودرو – نفت مسجدسلیمان؛ بازگشت شاگردان گل‌محمدی؟

پدیده در رده پنجم جدول است شانس اندکی برای قهرمانی دارد اما برای کسب سهمیه آسیایی تلاش می‌کند. شاگردان گل‌محمدی که در ۵ هفته اخیر دو باخت داشتند از کورس با پرسپولیس و تراکتورسازی عقب ماند اکنون پدیده بهترین شانس را دارد که با یک پیروزی همچنان امیدوار برای آسیایی شدن باقی بماند.نفت مسجدسلیمان هم در خطر سقوط است و اگر ۴ امتیاز با تیم سپیدرود فاصله دارد اما اگر در این بازی امتیاز نگیرد وضعیتش وخیم خواهد شد. شاگردان مرزبان هم ۱۰ هفته است که رنگ برد را ندیده‌اند بنابراین آنها در این مسابقه به دنبال یک امتیاز هستند و باید دید قادر به توقف پدیده در مشهد هستند یا روند ناکامی‌هایشان ادامه پیدا می‌کند.

سپاهان – استقلال؛ فینالی جذاب و دیدنی برای دوم شدن!

بدون شک جمعه تماشاگران حاضر در ورزشگاه و بینندگان تلویزیونی شاهد یکی از زیبا‌ترین و حساس‌ترین مسابقات لیگ خواهند بود. زردپوشان اصفهانی که در رده سوم جدول لیگ هستند برای اینکه از کورس قهرمانی از پرسپولیس و تراکتورسازی عقب نمانند باید آبی پوشان تهرانی را شکست بدهند که کار دشواری است. استقلال بعد از باخت مقابل پرسپولیس و تساوی با سایپا یک برد روحیه‌بخش به دست آوردند و توانستند تیم چند میلیون دلاری الهلال عربستان را شکست بدهند و سرافرازانه به کشور برگردند.

آبی پوشان نشان دادند که اتفاقات دربی را فراموش کرده‌اند و حالا با اعتماد به نفس عالی به مصاف سپاهان می‌روند. تقابل امیر قلعه‌نویی با استقلال همیشه دیدنی است. باید دید ژنرال( لقب قلعه‌نویی) می‌تواند از استقلال اوج گرفته سه امتیاز را بگیرد یا این شفر است که با توقف سپاهان تیمش را به کورس لیگ برمی‌گرداند. وریا غفوری و طارق همام دو مصدوم استقلال از روز گذشته در تمرینات تیم استقلال حاضر شدند و مهدی قائدی هم از سوی شفر بخشیده شد تا آبی پوشان با تمام قدرت به مصاف زردپوشان نصف جهان بروند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.