کد خبر : 157632
تاریخ انتشار : شنبه 13 آوریل 2019 - 18:58

حضور ۱۵ ایرانی در لیگ برتر کبدی هند

حضور ۱۵ ایرانی در لیگ برتر کبدی هند

در راستای ارتقای تعاملات بین المللی فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران و هماهنگی های صورت گرفته توسط رئیس فدراسیون کبدی ایران با مسئولان فدراسیون جهانی کبدی و کمپانی استار، ظرفیت بازیکنان ایرانی در لیگ ستارگان هندوستان (ProKabaddi) از هشت نفر در فصل گذشته به ۱۵ نفر در فصل آتی افزایش یافت. این موضوع نشان از

در راستای ارتقای تعاملات بین المللی فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران و هماهنگی های صورت گرفته توسط رئیس فدراسیون کبدی ایران با مسئولان فدراسیون جهانی کبدی و کمپانی استار، ظرفیت بازیکنان ایرانی در لیگ ستارگان هندوستان (ProKabaddi) از هشت نفر در فصل گذشته به ۱۵ نفر در فصل آتی افزایش یافت.

این موضوع نشان از رشد قابل ملاحظه کبدی ایران در سال های اخیر دارد که گواه آن قهرمانی در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ است.

براین اساس ابوالفضل مقصودلو، امیرحسین محمدملکی و محسن مقصودلو، مهاجمان تیم ملی کبدی ایران در فصل هفتم لیگ ستارگان هندوستان به تیم گجرات و هاریانا و یوپی پیوستند.

هادی اشترک و سعید غفاری، مدافعان ارزشمند تیم ملی کبدی ایران در فصل هفتم لیگ ستارگان هندوستان به ترتیب به عضویت تیم های پاتنا و دابانگ درآمدند.

محمداسماعیل مقصودلو، ابوذر مهاجر، محمدتقی پایین محلی و هادی تاجیک دیگر بازیکنان ایرانی هستند که در فصل هفتم لیگ ستارگان هندوستان به ترتیب در تیم های پاتنا، تلگوتیتان، بنگال و پونری پالتان به میدان خواهند رفت. محمداسماعیل نبی بخش، مهاجم ارزشمند تیم ملی کبدی ایران نیز راهی تیم بنگال شد.

علاوه بر نفرات یادشده معراج شیخ ، فاضل اتراچالی، فرهاد رحیمی، رحمان صداقت نیا و میلاد شیبک هم در فصل هفتم لیگ ستارگان هندوستان به ترتیب در تیم دابانگ، یومومبا، تلگوتیتان، پونری پالتان و تامیل به میدان خواهند رفت.

تلاش نهایی ۴ استان برای میزبانی مسابقات کبدی جوانان جهان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.