کد خبر : 157619
تاریخ انتشار : شنبه 13 آوریل 2019 - 18:57

شیری: با این روند می‌توانیم هر تیمی را شکست بدهیم/ مدیون برانکو هستم که مرا به پرسپولیس آورد

شیری: با این روند می‌توانیم هر تیمی را شکست بدهیم/ مدیون برانکو هستم که مرا به پرسپولیس آورد

مهدی شیری در گفت وگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم به امارات در خصوص برتری پرسپولیس مقابل الاهلی عربستان گفت: خدا را شکر می کنم که ابتدا توانستیم ۳ امتیاز را بگیریم. همانطور که می دانید در لیگ قهرمانان آسیا همه تیم ها از بازیکنان خوبی بهره می برند، اما ما به دلیل تیم بودن

مهدی شیری در گفت وگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم به امارات در خصوص برتری پرسپولیس مقابل الاهلی عربستان گفت: خدا را شکر می کنم که ابتدا توانستیم ۳ امتیاز را بگیریم. همانطور که می دانید در لیگ قهرمانان آسیا همه تیم ها از بازیکنان خوبی بهره می برند، اما ما به دلیل تیم بودن توانستیم تیم پرقدرت الاهلی را شکست بدهیم.

وی در واکنش به صحبت های فوساتی که در نشست خبری گفت تیمش به این دلیل نتیجه را به پرسپولیس واگذار کرد که بازیکنان دو تیم قابل مقایسه نبودند، اظهار داشت: خود شما می دانید که تیم های عربی چه هزینه هایی می کنند و بازیکنان میلیون دلاری جذب می کنند. بازیکنان ما غیرت ایرانی خود را به نمایش گذاشتند و یک تیم بودیم، پشت هم درآمدیم و خوب دویدیم. اگر همین روند و شرایط را داشته باشیم، هر تیمی را می توانیم شکست بدهیم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص پیشرفت عملکرد خودش از زمان حضور در این تیم خاطرنشان کرد: اول از همه مدیون آقای برانکو هستم که من را به پرسپولیس آورد. خدا را شکر تلاش من جواب داد، به اینجا آمدم تا برای پرسپولیس و هواداران بیشتر تلاش کنم تا خودم را نشان بدهم. امیدوارم اول از همه برای تیم مؤثر باشم و سپس توانایی های فردی ام را نشان بدهم تا به تیم ملی دعوت شوم.

هت تریک نمایندگان ایران با پیروزی پرسپولیس کامل شد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.