کد خبر : 157618
تاریخ انتشار : شنبه 13 آوریل 2019 - 18:57

برانکو: پیروزی مقابل الاهلی موفقیت بزرگی برای پرسپولیس بود

برانکو: پیروزی مقابل الاهلی موفقیت بزرگی برای پرسپولیس بود

«برانکو ایوانکوویچ» پس از برتری شاگردانش برابر الاهلی عربستان، اظهار داشت: از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم که در این بازی حساس به پیروزی رسیدند تا با کسب سه امتیاز کلیدی در کورس صعود به مرحله حذفی قرار بگیریم. وی افزود: بازیکنان پرسپولیس با اعتماد نفس و تمرکز خود در ۹۰ دقیقه بازی کردند. خوشبختانه جو

«برانکو ایوانکوویچ» پس از برتری شاگردانش برابر الاهلی عربستان، اظهار داشت: از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم که در این بازی حساس به پیروزی رسیدند تا با کسب سه امتیاز کلیدی در کورس صعود به مرحله حذفی قرار بگیریم.
وی افزود: بازیکنان پرسپولیس با اعتماد نفس و تمرکز خود در ۹۰ دقیقه بازی کردند. خوشبختانه جو خوبی نیز در ورزشگاه با حضور هواداران ایرانی ایجاد شده بود که باید از آنان تشکر کنم.
برانکو با بیان اینکه عملکرد به موقع و کسب شرایط ایده‌آل موجب خوشحالی او می شود، افزود: روند نتایج درخشان‌مان را ادامه دادیم. مهم کسب برتری است و تعداد گل های زیادی تفاوتی برای ما ندارد.
این مربی اهل کرواسی ادامه داد: می‌توانیم بهتر از این شویم و دلایل زیادی برای خوش بین بودن داریم.
وی با قدردانی از عملکرد شاگردانش گفت: بازیکنان در اندیشه برد بودند و یقین دارم در دیدارهای آینده، بهتر از این نیز می شوند.
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و در دیداری حساس از گروه D به مصاف الاهلی عربستان رفت و با ارائه نمایشی حساب شده به برتری ۲ بر صفر رسید تا چهار امتیازی شود.
ورزشی**۳۷۸۳**۹۱۱۸**

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.