کد خبر : 157607
تاریخ انتشار : شنبه 13 آوریل 2019 - 18:55

اتفاق عجیب در فدراسیون دوومیدانی؛ معرفی ورزشکار ۳۰ ساله به عنوان مربی برای اعزام به قهرمانی آسیا

اتفاق عجیب در فدراسیون دوومیدانی؛ معرفی ورزشکار ۳۰ ساله به عنوان مربی برای اعزام به قهرمانی آسیا

تیم ملی دوومیدانی ایران قرار است اواخر ماه جاری به منظور شرکت در رقابت های قهرمانی آسیا راهی قطر شود. چند روز قبل فدراسیون دوومیدانی اسامی ۱۶ ورزشکار اعزامی به مسابقات را منتشر کرد که در بین آنها نام ۱۱ ورزشکار آقا و ۵ ورزشکار خانم به چشم می خورد. احسان حدادی، بهنام شیری (پرتاب

تیم ملی دوومیدانی ایران قرار است اواخر ماه جاری به منظور شرکت در رقابت های قهرمانی آسیا راهی قطر شود. چند روز قبل فدراسیون دوومیدانی اسامی ۱۶ ورزشکار اعزامی به مسابقات را منتشر کرد که در بین آنها نام ۱۱ ورزشکار آقا و ۵ ورزشکار خانم به چشم می خورد.

احسان حدادی، بهنام شیری (پرتاب دیسک)، حسن تفتیان (۱۰۰ متر و ۲۰۰ متر)، حسین کیهانی (۳۰۰۰ متر بامانع و ۵۰۰۰ متر)، امیر مرادی (۸۰۰متر و ۱۵۰۰ متر)، مسلم نیادوست(۱۵۰۰ متر و ۳۰۰۰ متر بامانع)، کیوان قنبرزاده (پرش ارتفاع)، مهسا میرزاطبیبی (پرش بانیزه)، تکتم دستاربندان (۸۰۰ متر و ۱۵۰۰ متر)، شهلا محمودی (۴۰۰ متر بامانع)، مهدی پیرجهان (۴۰۰ متر بامانع)، ژاله کاردان (پرتاب دیسک)، الناز کمپانی (۱۰۰ متر بامانع)، جلیل ناصری (۵۰۰۰ متر و ۱۰۰۰۰ متر)، علی فهیمی (۸۰۰ متر) و شاهین مهردلان (پرتاب وزنه) ۱۶ ورزشکاری هستند که در این رویداد حضور خواهند داشت.

علاوه بر ۱۶ ورزشکار، نام ۹ نفر دیگر در لیست کاروان اعزامی دیده می شود. در لیستی که به شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان ارائه شده، نام تیمور غیاثی سخنگوی سازمان تیم های ملی فدراسیون، مجید کیهانی رئیس فدراسیون، هاشم صیامی دبیر فدراسیون، هادی سپهرزاد و محسن ربانی به عنوان مربی، روسای هیئت های هرمزگان و خراسان شمالی، مسئول حراست و همچنین الناز کمپانی به چشم می خورد.

نکته عجیب در این لیست مربوط به نام الناز کمپانی می شود. کمپانی که ورزشکار بوده و قرار است در دوی ۱۰۰ متر با مانع با حریفان رقابت کند، نامش در لیست همراهان به عنوان مربی دیده می شود. موضوع از این قرار است که در روزهای گذشته دبیر فدراسیون این درخواست را به حوزه مربوطه برای رد کردن نام کمپانی به عنوان مربی کرده است. دلیل این اقدام به عدم همراهی یک مربی خانم بازمی گردد.

ظاهراً در لیست اولیه که به شورای برون مرزی ارائه شده، نام مربی خانم قرار نداشته و همین موضوع ایراد لیست از جانب این شورا عنوان شده است. به همین دلیل مسئولان فدراسیون نام کمپانی را به عنوان مربی در لیست مجدد قرار دادند. این در حالی است که کمپانی ۳۰ ساله قرار است در کورس رقابت با حریفان باشد و مشخص نیست با این تصمیم چقدر می تواند روی این دو وظیفه یعنی هم رقابت و هم مربیگری تمرکز کند.

باید به این موضوع اشاره کرد که هنوز لیست همراهان کاروان دوومیدانی قطعی نشده و ممکن است قبل از اعزام به قطر تغییراتی در آن صورت بگیرد.

ایران میزبان مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا در سال ۲۰۲۰ شد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.