کد خبر : 157606
تاریخ انتشار : شنبه 13 آوریل 2019 - 18:54

اکبری: بعد از جهانی ١۵ شب خوابم نبرد

اکبری: بعد از جهانی ١۵ شب خوابم نبرد

عزت الله اکبری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد حضورش در مناطق سیل زده استان گلستان از روزهای ابتدایی سال ٩٨ و کمک به مردم برای مقابله با ویرانی های بیشتر اظهار داشت: هر کاری از دست مان برآمد انجام دادیم، واقعا نیازی به گفتن نیست و کارمان چیزی نبود که

عزت الله اکبری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد حضورش در مناطق سیل زده استان گلستان از روزهای ابتدایی سال ٩٨ و کمک به مردم برای مقابله با ویرانی های بیشتر اظهار داشت: هر کاری از دست مان برآمد انجام دادیم، واقعا نیازی به گفتن نیست و کارمان چیزی نبود که بخواهم در موردش صحبت و تعریف کنم. این کاری بود که طبق وظیفه انسانی مان انجام دادیم، مردم نیاز به کمک داشتند، ما هم کمک کردیم.

وی که بعد از جهانی تنها در یک مرحله اردوی تیم ملی حضور داشت در مورد وضعیتش تصریح کرد: در حین کار در استان گلستان، چند روزی تمرین هم کردم اما زانویم به شدت آسیب دیده و اصلا نمی توانم زانویم را روی تشک بگذارم. اگر خوب شود دوباره کشتی خواهم گرفت، اگر هم بخواهد این وضعیت ادامه داشته باشد مجبورم کشتی را برای همیشه کنار بگذارم.

نایب قهرمان سال ۲۰۱۳ کشتی جهان در مورد نحوه مصدومیتش گفت: ماه پیش در حین تمرین در سالن خودمان آسیب دیدم، اصلا به تهران نیامدم که از زانویم عکس بگیرم، به کسی هم نگفتم و شما اولین نفری هستید که موضوع مصدومیتم را می شنوید. دلیلش هم وضعیت روحی ام بود. من در جهانی هم آسیب دیده بودم اما چیزی که باعث شد تیم ما در بوداپست نتیجه نگیرید وضعیت روحی مان بود. این جهانی برای ما خیلی بد تمام شد.

عزت الله اکبری ادامه داد: خدا شاهد بود که تا ١۵ روز بعد از جهانی شب ها خوابم نمی برد. تا می خواستم بخوابم آن صحنه جلوی چشمم می آمد و گریه ام می گرفت. صحنه ای که در مبارزه نیمه نهایی به آذربایجانی باختم و بعد کشتی سوم-پنجمی که در صدم ثانیه با ناداوری مغلوب حریف بلاروسی شدم. این صحنه ها دائم جلوی نظرم می آید. چند بار بعد از جهانی به سالن رفتم اما دیدن دوبنده کشتی، آن صحنه باختم در بوداپست را یادم آورد و دوباره رفتم لباس پوشیدم.

این کشتی گیر مازندرانی با اشاره به اینکه دلیل ناکامی تیم ملی در جهانی ۲۰۱۸ فقط مشکلات روحی بود، خاطرنشان کرد: آقایان بالادستی پول ندادند و تا دقیقه نود مشخص نبود تیم به جهانی می رود یا نه. معلوم است که این تیم مشکلات روحی دارد، مگر با این شرایط می شد کشتی گرفت؟

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.