کد خبر : 157587
تاریخ انتشار : شنبه 13 آوریل 2019 - 18:42

الناز کمپانی: باعث افتخار است که هم مربی باشم و هم ملی‌پوش

الناز کمپانی: باعث افتخار است که هم مربی باشم و هم ملی‌پوش

الناز کمپانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شرایطی که در آستانه اعزام به مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا در قطر اظهار داشت: شرایطم خوب است و در حال حاضر نیز زیر نظر مربی ام تمرین می کنم تا انشاالله بتوانم رکورد جدیدی به ثبت برسانم و به مقام خوبی هم برسم. وی

الناز کمپانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شرایطی که در آستانه اعزام به مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا در قطر اظهار داشت: شرایطم خوب است و در حال حاضر نیز زیر نظر مربی ام تمرین می کنم تا انشاالله بتوانم رکورد جدیدی به ثبت برسانم و به مقام خوبی هم برسم.

وی افزود: دوندگان آسیایی در ماده ۱۰۰ متر با مانع قدرتمند هستند. آنها از دوره قبلی مسابقات قهرمانی آسیا در حال تمرین هستند، با این وجود به اندازه خودم و تا جایی که شده، تمرین کرده ام، هر چند که هنوز به هدفم نرسیده ام.

بانوی ملی پوش دوومیدانی ادامه داد: از حالا نمی توان پیش بینی کرد که چه نتیجه ای رقم خواهد خورد، اما به هر حال شانس صعود به فینال را دارم و امیدوارم حداقل این اتفاق بریم رخ بدهد.

کمپانی درباره حضور در کادر مربیگری تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا و رد شدن نامش به عنوان مربی تیم بانوان اعزامی گفت: هنوز صحبتی در این باره با من نشده، اما باعث افتخارم است که هم به عنوان ملی پوش و هم مربی در خدمت تیم ملی باشم. ضمن اینکه فکر نمی کنم این موضوع تاثیر منفی روی تمرکزم برای رقابت در این رویداد بگذارد.

اتفاق عجیب در فدراسیون دوومیدانی؛ معرفی ورزشکار ۳۰ ساله به عنوان مربی برای اعزام به قهرمانی آسیا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.