کد خبر : 157566
تاریخ انتشار : شنبه 13 آوریل 2019 - 18:39

حذف تیم‌های میکس ایران در دور مقدماتی جام جهانی اهداف پروازی

حذف تیم‌های میکس ایران در دور مقدماتی جام جهانی اهداف پروازی

در ادامه رقابت‌های جام جهانی تیراندازی به اهداف پروازی امارات (مسابقات کسب سهمیه المپیک) دو تیم میکس تراپ ایران در خط آتش ایستادند اما با قرار گیری در رده‌های ۴۰ و ۴۷ به کار خود در مرحله مقدماتی پایان دادند. در مقدماتی میکس تراپ ۴۸ تیم از کشورهای مختلف حضور داشتند که محمد حسین پرورش

در ادامه رقابت‌های جام جهانی تیراندازی به اهداف پروازی امارات (مسابقات کسب سهمیه المپیک) دو تیم میکس تراپ ایران در خط آتش ایستادند اما با قرار گیری در رده‌های ۴۰ و ۴۷ به کار خود در مرحله مقدماتی پایان دادند.

در مقدماتی میکس تراپ ۴۸ تیم از کشورهای مختلف حضور داشتند که محمد حسین پرورش نیا با ۷۰ امتیاز و سپیده سیرانی با ۵۹ امتیاز به عنوان تیم اول ایران با کسب ۱۲۹ امتیاز در رده چهل و یکم قرار گرفتند. تیم دوم ایران با ترکیب سید بابک یگانه با ۶۲ امتیاز و مرضیه پرورش نیا نیز با ۶۲ امتیاز به مصاف حریفان جهانی خود رفتند که در مجموع با ۱۲۴ امتیاز در رده چهل و هفتم قرار گرفتند.

پیش از این و در سه روز نخست، مسابقات رشته تراپ انجام شد و هیچ کدام از ۶ نماینده ایران در بخش مردان و بانوان به فینال نرسیدند. این مسابقات در روزهای آتی در رشته اسکیت پیگیری خواهد شد.

مسابقات تیراندازی به اهداف پروازی جام جهانی و کسب سهمیه المپیک با حضور ۴۲۷ ورزشکار از ۷۰ کشور جهان از ۱۶ تا ۲۷ فروردین ماه در شهر العین امارات برگزار می‌شود. تیم ملی ایران در ماده تراپ را محمد حسین پرورش نیا، امیرحسین آقازاده، نریمان نیکخو، سید بابک یگانه، شیوا فرح‌پور، سپیده سیرانی و مرضیه پرورش نیا و در ماده اسکیت، علی دوستی و رامتین بشارتی تشکیل می‌دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.