کد خبر : 157398
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 2 آوریل 2019 - 19:13

بابک حمیدیان: صنعت سینما نیازمند حمایت جدی است

بابک حمیدیان: صنعت سینما نیازمند حمایت جدی است

بابک حمیدیان بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در برنامه “پل فروردین” شبکه دو تصریح کرد: همواره در طول این سال ها با نقش آفرینی در کاراکترهای مختلف سعی در استحکام پل ارتباطی با مردم و بازسازی حرفه ای عملکرد هنری خود داشته ام. وی شجاعت و جسارت را ارمغان بی بدیل حرفه بازیگری دانست و

بابک حمیدیان بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در برنامه “پل فروردین” شبکه دو تصریح کرد: همواره در طول این سال ها با نقش آفرینی در کاراکترهای مختلف سعی در استحکام پل ارتباطی با مردم و بازسازی حرفه ای عملکرد هنری خود داشته ام.

وی شجاعت و جسارت را ارمغان بی بدیل حرفه بازیگری دانست و افزود: تحقیق و انجام سفر برای درک بهتر و تسلط بیشتر بر جهان نقش های گوناگون و آشنایی با قوم های مختلف موجب شده است تا میزان تحمل روزهای سخت و دشوار عرصه واقعی زندگی متعالی شود. لذا دکور و صحنه این برنامه که روایت گر عبور از پل زمستان و رسیدن به پل فروردین است، می تواند حاکی از تعالی روح و جسم انسان برای مقابله با سختی ها باشد.

حمیدیان با اشاره به تجربیات خود از سفر به مناطق مختلف ایران بیان کرد: با سفر به مناطق وسیع این مرز و بوم و همنشینی با اقوام مختلف به آسانی میتوان مفاهیم مهمان نوازی و هنرمندی ایرانیان در طول تاریخ را برای خود تداعی کنیم. همان گونه که مردم زلزله زده سر پل ذهاب با وجود مشکلات عدیده، کمک های مردمی خود را به منطقه سیل زده آق قلا فرستادند. لذا این حجم از شرافت هم وطنان برای کمک به هم نوع خود نیازمند توجه و رسیدگی بیشتر مسئولان است.

این بازیگر سینما در خصوص نوع جهان حرفه بازیگری اظهار کرد: این حرفه علاوه بر دنیای پر زرق و برق خود با غاری از تاریکی نیز مواجه است که همین امر در صورت کشف نشانه ها می تواند به عرضه ویژگی های مثبت در زندگی شخصی کمک کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.