کد خبر : 157359
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 2 آوریل 2019 - 18:33

دایی: قصد توهین به داوران را نداشتم

دایی: قصد توهین به داوران را نداشتم

حمد دایی در گفت‌وگو با ایسنا درباره شرایط تیم فوتبال سایپا پیش از دیدار برابر استقلال اظهار کرد: پس از تساوی برابر نساجی، تمریناتمان را ادامه دادیم و سعی کردیم که نقاط ضعف خودمان را برطرف کنیم. ما در بازی‌ها معمولاً فرصت‌های گلزنی خوبی خلق می‌کنیم که باید در زدن ضربه آخر دقت لازم داشته

حمد دایی در گفت‌وگو با ایسنا درباره شرایط تیم فوتبال سایپا پیش از دیدار برابر استقلال اظهار کرد: پس از تساوی برابر نساجی، تمریناتمان را ادامه دادیم و سعی کردیم که نقاط ضعف خودمان را برطرف کنیم. ما در بازی‌ها معمولاً فرصت‌های گلزنی خوبی خلق می‌کنیم که باید در زدن ضربه آخر دقت لازم داشته باشیم تا این فرصت‌ها به گل تبدیل شوند. البته می‌دانیم تیم جوانی داریم که نیازمند زمان است تا تجربه لازم را به دست آورد. من مطمئنم در سال‌های آینده بیشتر از جوانان تیم ما خواهید شنید.

وی درباره اشتباهات داوری که در برخی دیدارها رخ می‌دهد هم گفت: داوران قشر زحمت کش فوتبال هستند اما واقعاً اشتباهات داوری زیاد شده است که در این زمینه فدراسیون فوتبال باید برنامه‌ای داشته باشد تا اشتباهات کمتر شود. شما ببینید تیمی زحمت می‌کشد و به زمین می‌آید اما گاهی بر اثر یک اشتباه داوری نمی‌تواند نتیجه لازم را بگیرد. ما فقط می‌خواهیم داوران با عدالت قضاوت کنند.

دایی درباره اظهارات خود پس از دیدار برابر نساجی که عنوان کرده بود “داوران پشت دروازه مجسمه هستند” گفت: نمی‌خواستم به داوران توهین کنم اما حرفم این بود که وقتی داوران پشت دروازه حضور دارند باید تأثیر بیشتری در کم شدن اشتباهات داوری داشته باشند نه اینکه از اتفاقات درون محوطه جریمه به سادگی بگذرند. باز هم می‌گویند داوران قشر زحمتکشی هستند که همیشه تلاش می‌کنند بی نقص و بدون اشتباه قضاوت کنند اما گاهی هم اشتباهاتی رخ می‌دهد که ما می‌دانیم سهوی است. با این حال امیدوارم در بازی‌های آینده این اشتباهات به حداقل برسد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.