کد خبر : 157238
تاریخ انتشار : یکشنبه 31 مارس 2019 - 11:43

فرماندار شبستر:

لغو مرخصی تمام مسئولان شهرستانی تا اطلاع ثانوی/هر گونه دخل و تصرف در حریم و بستر رودخانه ها و مسیل ها غیر قانونی بوده و برخورد لازم صورت می گیرد

لغو مرخصی تمام مسئولان شهرستانی تا اطلاع ثانوی/هر گونه دخل و تصرف در حریم و بستر رودخانه ها و مسیل ها غیر قانونی بوده و برخورد لازم صورت می گیرد

فرماندار شبستر گفت:اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران و دستگاه‌های خدمات رسان شهرستان در آماده باش کامل باشند و مدارس و سالن‌های ورزشی برای اسکان اضطراری در مواقع بحران آمادگی لازم را داشته باشند.

به گزارش شبستر نیوز،حسن مستفید در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان شبستر اظهار داشت: با توجه به شرایط جغرافیایی شهرستان شبستر، احتمال سیل در شهرستان بالاست، لذا اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران و دستگاه‌های خدمات رسان شهرستان در آماده باش کامل باشند و مدارس و سالن‌های ورزشی برای اسکان اضطراری در مواقع بحران آمادگی لازم را داشته باشند.

وی افزود: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر کاهش دمای هوا و هشدارهای بارش باران رگباری طی دو روز آینده، تمامی دستگاه‌ها باید در آماده باش کامل باشند و از امروز ماشین آلات راهداری ادارات، شهرداری‌ها و حتی بخش خصوصی در اختیار رئیس مدیریت بحران شهرستان می‌باشند.

رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان شبستر با اشاره به اینکه مرخصی و مأموریت روسای ادارات تا اطلاع ثانوی لغو می‌گردد،تصریح کرد: روسای دستگاه‌های عضو شورا ضروری است تا پایان هفته در دسترس باشند، و حضور همه مدیران در زمان وقوع بحران الزامی است.

فرماندار شبستر گفت: طی بازدیدهایی که از مسیل‌های شهرستان انجام دادیم ، مسیل‌های پر خطر حدوداً به طول ۲۰ کیلومتر لایروبی و ساماندهی شده و بقیه نیز در حال پیگیری است.

مستفید یادآور شد:تاکنون برای مسیرگشایی و رفع موانع بیش از ۶۰ درصد نقاط حساس این منطقه رفع خطر شده است و بقیه هم در حال انجام است.

فرماندار شبستر هشدار داد: کسانی که در بستر حریم رودخانه اقدام به دخل و تصرف و احداث ساختمان و هرگونه اعیانی نمایند با برخورد شدید و قانونی قضایی مواجه خواهندشد و به احدالناسی اجازه نخواهیم داد با آسایش و امنیت مردم بازی کند.

رئیس مدیریت بحران شهرستان شبستر در پایان گفت: در صورت تخریب موانع بستررودخانه و سیلاب ها هیچگونه خسارتی برای متخلفین و متصرفین مسیل ها پرداخت نخواهد شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.