کد خبر : 157234
تاریخ انتشار : شنبه 30 مارس 2019 - 11:53

شهردار شبستر:

عملیات لایروبی و پاکسازی مسیل های شبستر به سرعت در حال انجام است

عملیات لایروبی و پاکسازی مسیل های شبستر به سرعت در حال انجام است

شهردار شبستر گفت:عملیات لایروبی و پاکسازی مسیل های شبستر به سرعت در حال انجام است.

سید باقر موسویان اظهار کرد: در بازدید روز چهارشنبه هفتم فروردین اعضای ستاد بحران شهرستان از مسیل های شبستر ، تصمیمات و تدابیری در خصوص چالش ها و راهکارهای مقابله با سیل اتخاذ شد و دستگاه های اجرایی متولی ملزم به انجام تعهدات خود در این بخش ها شدند.

شهردار شبستر با اشاره به لزوم آمادگی برای مقابله با خطرات احتمالی باران های شدید و سیلاب ها تصریح کرد: لازم است از طرف ستاد بحران شهرستان شبستر با تخصیص اعتبارویژه به پروژه احداث دیوار و ساماندهی خروجی مسیل های شبستر ، شهرداری را در این امر یاری نمایند چرا که احداث دیوار سنگی در مسیل های شبستراعتباری برابر با چندین سال بودجه شهرداری نیاز دارد.

وی اضافه کرد: طبق مصوبه اخیر ستاد بحران شهرستان مقرر شد ، اداره امور آب نسبت به مشخص نمودن دقیق محدوده مسیل های طبیعی شبستر که مسدود شده اند بر اساس نقشه موجود اقدام کند تا شهرداری نسبت به احیا و لایروبی آنها اقدام کند.

شهردار شبستر اذغان داشت: مجموعه شهرداری در چند روز گذشته با جمع آوری رسوبات ، نخاله ها و ضایعات از مسیرها، ظرفیت خروجی آب آنها را افزایش داده و آماده بارش های احتمالی است، و در همین رابطه از شهروندان محترم می خواهیم در حفظ بهداشت و جلوگیری از ریختن زباله در مسیر کانال ها و جوی ها جلوگیری به عمل آورند.

موسویان افزود : شهرداری تلاش می کند تا به وظیفه ذاتی خود در این زمینه عمل کند، اما یک سوی دیگر این مسئله همکاری شهروندان است؛ به این معنی که شهروندان از ریختن زباله و ضایعات در مسیر انهار، مسیل های شبستر جدأ خودداری کنند تا احتمال هرگونه خطر رفع شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.