کد خبر : 157223
تاریخ انتشار : شنبه 30 مارس 2019 - 11:28

فرمانده انتظامی شهرستان شبستر:

احساس امنیت در جامعه از مهم ترین اهداف پلیس در تامین امنیت عمومی است

احساس امنیت در جامعه از مهم ترین اهداف پلیس در تامین امنیت عمومی است

فرمانده انتظامی شهرستان شبستر گفت: ارتقاء احساس امنیت در جامعه از مهمترین اهداف پلیس در تامین امنیت عمومی است و نیروی انتظامی سازمانی برخاسته از مردم و برای مردم است.

سرهنگ “سیاوش علیفام” در مصاحبه خبری با تبریک سال جدید به همشهریان، ضمن تبیین و توضیح شعار نوروزی و تشریح عملکرد و برنامه های فرماندهی انتظامی در طول نوروز ۹۸ با اشاره به نقش مردم در برقراری امنیت، افزود: جلب مشارکت مردمی بخصوص در مورد مسائل انتظامی باعث ارتقاء انضباط اجتماعی و اخلاقی، افزایش سطح احساس امنیت، کاهش آسیبهای اجتماعی، توسعه برنامه های آموزش همگانی و ارتقاء فرهنگ احترام به قانون خواهد شد.

وی تولید امنیت را نیازمند تعامل و تلاش همگانی دانست و افزود: امنیت یک تولید جمعی است که همه آحاد اجتماع در شکل گیری آن سهیم و مسئولیت پذیری و همدلی و همزبانی مردم و نهادهای مختلف را گوشزد می کند.

فرمانده انتظامی شهرستان شبستر در ادامه با اشاره به تعطیلات نوروزی تصریح کرد: پلیس نظارت خود را بر اماکن عمومی افزایش داده و با به کارگیری حداکثری توان و افزایش گشت های ستادی و اجرایی و اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم امنیت را در سطح شهر، محلات، پارک ها و تفرجگاه ها و مناطق گردشگری تأمین می نماید.

سرهنگ علیفام در این مصاحبه در خصوص پیشگیری از انواع سرقت بویژه سرقت منزل، محل کسب ، خودرو ، کیف قاپی و … در ایام تعطیلات و راهکارهای پیشگیری از کلاهبرداری و ماموران تقلبی توصیه های لازم را به همشهریان اطلاع رسانی نمود.

وی در این برنامه ضمن ارائه توصیه های لازم در خصوص پیشگیری از سرقت تصریح کرد: با اقدامات پیشگیرانه، فرصت ارتکاب سرقت را از سارقین سلب کرده و تا حد امکان از خالی گذاشتن منزل خودداری از نگهداری پول نقد و اشیاء قیمتی مثل طلا و جواهر در منزل پرهیز کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان شبستر با توجه به رفت امد ترافیکی و سفرهای نوروزی پیـــرامون وظایــف وتکالیـــف راننــدگان دراین ایام در خصوص پیشگیری از وقوع تصادفات خودرویی ، رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی موارد لازم را ارائه و هشدارهای لازم را به شهروندان بویژه رانندگان بیان نمود.

سرهنگ علیفام در این مصاحبه ضمن اطلاع رسانی تلفن های ۱۹۷ و ۱۱۰ افزود: دوایر مشاوره و مددکاری کلانتری ۱۱ شبستراین فرماندهی با حضور کارشناسان مجرب آماده ارائه مشاورهای رایگان در زمینه های ، روانشناختی، خانوادگی، حقوقی و انتظامی به شهروندان و مسافرین نوروزی در طول تعطیلات نوروزی می باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.