کد خبر : 157193
تاریخ انتشار : جمعه 29 مارس 2019 - 23:33

رمزگشایی از چرایی شهادت ۵۰ مسلمان نیوزیلند

رمزگشایی از چرایی شهادت ۵۰ مسلمان نیوزیلند

حمزه دستیار دبیر کمیته بین الملل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل طی یادداشتی درباره شهادت ۵۰ مسلمان در نیوزیلند نوشت: در این یادداشت در پی رمزگشایی از چرایی شهادت ۵۰ مسلمان نیوزیلند هستم زیرا محکوم کردن ها و بیانیه ها را دیگران انجام داده اند. حمله تروریستی به مسلمانان در نیوزیلند! کمی بعد حمله ۳

حمزه دستیار دبیر کمیته بین الملل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل طی یادداشتی درباره شهادت ۵۰ مسلمان در نیوزیلند نوشت: در این یادداشت در پی رمزگشایی از چرایی شهادت ۵۰ مسلمان نیوزیلند هستم زیرا محکوم کردن ها و بیانیه ها را دیگران انجام داده اند.

حمله تروریستی به مسلمانان در نیوزیلند! کمی بعد حمله ۳ مرد با چکش و باتوم به مسلمانان در مقابل مسجدی واقع در شرق لندن! حمله با چکش به ۵ مسجد در بیرمنگام! افزایش ۴۰ درصدی حملات ناشی از نفرت دینی در انگلیس! حمله به زنان محجبه (باردار) در آلمان!

این ها همه جزئی از خشونت غربی‌ها در چند روز گذشته علیه مسلمانان است، خشونتی با زمینه ای به عمق چندین سال که تخم نفرت و عصبیت علیه اسلام را در ذهن و دل اروپائیان کاشته است.

تارانت (عامل حمله تروریستی نیوزیلند) مدتها اقامت نه ماهه در رژیم غاصب صهیونیستی داشته که هیچ اطلاعاتی از آن در دسترس نیست، او که عملیات تروریستی اش را در فیس‌بوک بارگذاری کرده بود، برای موزیک متن کلیپ سرودی رزمی از جنگ بالکان را انتخاب کرده بود؛ سرودی در ستایش «رادوان کاراجیچ» است که عامل قتل بیش از هشت هزار مسلمان شناخته شده است.

وی در سال ۲۰۱۶ توسط دادگاه بین‌المللی جنایات جنگی فقط به ۴۰ سال زندان محکوم شد.این کوتاه و مختصری از محیط فکری تارانت را بروز می دهد ، خشونتی که در جان افراد فرهنگ سازی و تلنبار شده است!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.