کد خبر : 157167
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 مارس 2019 - 12:31

تاکید فرمانده سپاه شبستر بر اهتمام مردم و مسئولان برای تحقق شعار امسال

تاکید فرمانده سپاه شبستر بر اهتمام مردم و مسئولان برای تحقق شعار امسال

فرمانده سپاه ناحیه شبستر با صدور پیامی عیدنوروز را به تمامی مردم شهرستان شبستر تبریک گفت و بر اهتمام مردم و مسئولان برای تحقق شعار سال و فرمایشات مقام معظم رهبری در این خصوص تاکید کرد.

به گزارش شبسترنیوز،سرهنگ پاسدار محمد رضایی فرمانده سپاه ناحیه شبستر با صدور پیامی عیدنوروز را به تمامی مردم شهرستان شبستر تبریک گفت.
در این پیام آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبرالیل و النهار، یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال

بهار تجلی زیباترین جلوه رحمانی است که هرانسان صاحب دلی را به تفکر و تدبر و تعالی بیشتر به سمت کمالات انسانی فرا می خواند.

عید نوروز، پرتوی دلربا و چهره ای زیبا از آفرینش است که پیش از آمدنش انبوه انسان ها را به تلاش و کوشش دعوت می نماید.
در این بهاران که مزین به سالروز ولادت امام علی(ع) است جای خالی شهدایمان در کنار سفره هفت سین احساس می شود، تنها دلخوشی و تسلای دلمان، صلابت و غرور توفیقات بدست آمده و ایستادن نظام اسلامی بر قله های افتخار است.

امیدوارم در سال ۹۸ که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال رونق تولید نامگذاری شد با بکارگیری توانمندی ها و قابلیت های بسیج در حوزه اقتصاد مقاومتی و با باور به توانمندی های داخلی ،افق های روشنی را در جهت رفع کاستی ها و آسیب های اقتصادی شهرستان شبستر بگشائیم و در این راستا آحاد مختلف مردم باید با عمل به شعار سال حمایت های ویژه داشته باشند تا شاهد رونق تولید داخلی باشیم.

اینجانب ضمن تبریک میلاد حضرت علی علیه السلام ،فرارسیدن سال ۱۳۹۸ و عید بهاران را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) خانواده های معزز شهدا و جانبازان، ایثارگران و بسیجیان همیشه در صحنه و بی ادعا، پیشکسوتان جهاد و شهادت و همه مردم شریف شهرستان شبستر تبریک عرض می نمایم، امیدوارم سال جدید سال پرخیر و برکت برای جهان اسلام، انقلاب اسلامی، ملت عزیز و سربلند ایران اسلامی، تحت توجهات خاصه حضرت ولی عصر(عج) و زعامت رهبر فرزانه حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) باشد و رهنمود های امام خامنه ای در گام دوم انقلاب مدنظر تمام آحاد مردم و مسئولین قرار گیرد.

سرهنگ دوم پاسدار محمدرضایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شبستر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.