کد خبر : 157025
تاریخ انتشار : شنبه 9 مارس 2019 - 12:30

خلیلی: از پنالتی‌هایی که اعلام نشد متأسف شدیم/یا داوری علیه ما است یا حواشی

خلیلی: از پنالتی‌هایی که اعلام نشد متأسف شدیم/یا داوری علیه ما است یا حواشی

محسن خلیلی بعد از دیدار پرپسولیس و نساجی در مورد حواشی روز گذشته عنوان کرد: خوشبختانه اتفاق خاصی رخ نداد هواداران خونگرم پرپسولیس همه جا هستند نیروی انتظامی باید با هوشمندی برخورد می‌کرد و اجازه نمی‌داد ازدحام جمعیت وارد هتل شود همین مسئله باعث شد بازیکنان ما را کمی عقب‌تر پیاده شوند و مسیر را

محسن خلیلی بعد از دیدار پرپسولیس و نساجی در مورد حواشی روز گذشته عنوان کرد: خوشبختانه اتفاق خاصی رخ نداد هواداران خونگرم پرپسولیس همه جا هستند نیروی انتظامی باید با هوشمندی برخورد می‌کرد و اجازه نمی‌داد ازدحام جمعیت وارد هتل شود همین مسئله باعث شد بازیکنان ما را کمی عقب‌تر پیاده شوند و مسیر را پیاده بروند. و همین هجوم جمعیت برای عکس گرفتن باعث ایجاد مزاحمت شد در کل مردم قائمشهر بسیار مهمان‌نواز هستند و مشکلی خاصی نداریم.

وی در مورد اتفاقات رخ داد در داوری گفت: ما تأسف خوردیم از اینکه بهترین داور برای این دیدار انتخاب شده ولی این مشکلات به وجود آمد دیروز وقتی متوجه شدیم داوری فغانی است از این مسئله بسیار خوشحال شدیم و خیال‌مان راحت شد اما در جریان بازی این اتفاقات رخ داد.

خلیلی در ارتباط با فشردگی مسابقات بیان داشت:‌ فشردگی زیادی وجود دارد ما هر سه روز یکبار بازی می‌کنیم و بازیکنان‌مان یک به یک مصدوم می‌شوند. یا داوری علیه ما است یا حواشی مثل دیروز وجود دارد که تیم لطمه می‌خورد امیدوارم به این مطالب رسیدگی شود تا حق پرسپولیس پایمال نشود و هواداران ما دچار نگرانی نشوند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.