کد خبر : 156967
تاریخ انتشار : جمعه 1 مارس 2019 - 12:34

زهرا نعمتی: برای کسب سهمیه المپیک و پاراالمپیک هنوز بلا تکلیفم

زهرا نعمتی: برای کسب سهمیه المپیک و پاراالمپیک هنوز بلا تکلیفم

زهرا نعمتی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: در حال حاضر در کیش حضور دارم و روزی ۹ ساعت تمرینات بدنسازی و تیروکمان را در برنامه دارم. وی افزود: در شرایطی که دور از خانواده هستم و روزهای سختی را پشت سر می گذارم اما نمی دانم که به تیم ملی

زهرا نعمتی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: در حال حاضر در کیش حضور دارم و روزی ۹ ساعت تمرینات بدنسازی و تیروکمان را در برنامه دارم.

وی افزود: در شرایطی که دور از خانواده هستم و روزهای سختی را پشت سر می گذارم اما نمی دانم که به تیم ملی راه پیدا می کنم یانه. این وضعیت برایم سخت است. با این وجود به تمریناتم ادامه می دهم و همچنان برای برافراشته کردن پرچم کشورم تلاش می کنم.

قهرمان پارالمپیک لندن ادامه داد: در حال حاضر عضو تیم ملی نیستم و در کیش به صورت شخصی تمرین می کنم. در اردویی که با ورزشکاران پارالمپیکی در کیش داشتم، رکوردهای خوبی زدم. اما زمان زیادی تا مسابقات کسب سهمیه المپیک باقی نمانده است و این در حالی که فرصت زیادی را برای تمرین و آماده سازی از دست داده ام.

نعمتی یادآورشد: زمان کمی برایم باقی مانده است و در شرایط ناامید کننده ای قرار گرفته ام. البته آنچه که برعهده من بود انجام داده ام و حالا منتظر تصمیمات مسئولان هستم تا به وضعیتم رسیدگی کنند.

وی تصریح کرد: در شرایط با ثباتی قرار ندارم. در این خصوص به من قول داده شده بود که این هفته جلسه مشترک لازم میان مسئولان فدراسیون تیروکمان و پارالمپیک برگزار شود. امیدوارم این اتفاق هرچه زودتر رخ بدهد و از بلاتکلیفی خارج شوم.

کماندار کشور مان گفت: دو ماه به مسابقات توزیع سهمیه المپیک و پارالمپیک باقی مانده است اما هنوز بلاتکلیفم. این رقابت ها به میزبانی هلند برگزار می شود که در بخش المپیک ۱۸۰ ورزشکار شرکت می کنند اما فقط ۸ سهمیه توزیع می شود. کسب این سهمیه ها نیاز به آمادگی بسیار بالایی دارد. این در حالی است که اصلا وضعیتم برای مسابقات هلند مشخص نیست.

گزارش IPC از درخشش ساره جوانمردی و شکست شوک آور زهرا نعمتی در بازی های پاراآسیایی

غلامرضا شعبانی بهار: زهرا نعمتی یکی از سرمایه های تیراندازی با کمان است

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.