کد خبر : 156950
تاریخ انتشار : جمعه 1 مارس 2019 - 12:08

نمایشگاهی ویژه لاکچری‌ها؛ مدارس دولتی کجای کارند

نمایشگاهی ویژه لاکچری‌ها؛ مدارس دولتی کجای کارند

مصلی تهران تا روز چهارشنبه میزبان مدارس شهر تهران بود البته صرفاً مدارس غیردولتی آن هم با عنوان نخستین نمایشگاه دستاوردهای مدارس غیردولتی. مسئولان مختلف نیز در بازه زمانی ۴ روزه برگزاری این نمایشگاه از آن بازدیدهایی داشتند، وزیر آموزش وپرورش نیز در آخرین روز برگزاری نمایشگاه به بازدید آن رفت. مسئولان برگزاری نخستین نمایشگاه مدارس

مصلی تهران تا روز چهارشنبه میزبان مدارس شهر تهران بود البته صرفاً مدارس غیردولتی آن هم با عنوان نخستین نمایشگاه دستاوردهای مدارس غیردولتی.

مسئولان مختلف نیز در بازه زمانی ۴ روزه برگزاری این نمایشگاه از آن بازدیدهایی داشتند، وزیر آموزش وپرورش نیز در آخرین روز برگزاری نمایشگاه به بازدید آن رفت.

مسئولان برگزاری نخستین نمایشگاه مدارس غیردولتی که از مدت ها قبل به اطلاع رسانی از طریق رسانه ها پرداختند، هدف اصلی برگزاری چنین نمایشگاهی را ایده های نوین آموزشی، تبادل تجربیات مدیران و مؤسسان برای مدرسه داری و توجه به تولید محصولات جدید آموزشی، رعایت سیاست های جدید آموزش و پرورش همچون توجه به مهارت محوری و  بهره گیری از فناوری های نوین آموزشی توسط مدارس غیردولتی اعلام کردند.

با توجه به اهداف اعلام شده از سوی متولیان، به مصلی تهران یعنی محل برگزاری این نمایشگاه سری زدیم تا از دستاوردهای نوین آموزشی مدارس غیردولتی گزارشی تهیه کنیم اما …

روایت حضور چند ساعته ما در این نمایشگاه و مشاهداتمان را در ادامه می خوانید:

شبستان اصلی مصلی تهران مملو از غرفه های متعدد مدارس غیردولتی بود و تبلیغات مدارس از طریق بلندگوها در حیاط مصلی به گوش می رسد، مدارسی که شعبات متعدد خود در شهر  تهران و دستاوردهایشان در کنکور را برای مخاطبان تبلیغ می کنند.

سال اصلی برای مدارس مطرح، مسیرهای فرعی برای مدارس کم اسم ورسم دارتر

سالن اصلی شبستان و غرفه های ابتدایی، وسیع تر و به لحاظ جلوه های بصری و تزئینات غرفه برای مخاطب جذاب تر هستند و عمده آنها نیز از آن مدارس زنجیره ای مطرح و شناخته شده هستند و برخی مدارس زنجیره ای چندین غرفه در نمایشگاه داشتند یعنی یک غرفه به ازای هر مدرسه!

غرفه هایی که در سالن های فرعی و به اصطلاح حاشیه ای هستند نیز کوچک تر و ساده تر هستند و بیشتر برای مدارس غیردولتی کم اسم ورسم دارتر! و جالب اینکه برخی مدارس سرشناس و موفق غیردولتی که هر سال رتبه های خوبی را در کنکور دارند یا دانش آموزان آنها در تیم المپیاد جهانی کشورمان قرار دارند بسیار ساده حضور داشتند و اتفاقا در غرفه های انتهای نیز قرار داشتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.