کد خبر : 156934
تاریخ انتشار : جمعه 1 مارس 2019 - 12:02

“سامانه شفافیت بهزیستی” راه‌اندازی شد

“سامانه شفافیت بهزیستی” راه‌اندازی شد

سامانه های مرتبط با شفافیت و مبارزه با فساد در حوزه های گوناگون تعاون، بهزیستی، صندوق بازنشستگی، اشتغال و تامین اجتماعی با حضور رئیس جمهور رونمایی شد. وحید قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور با اعلام گزارش اقدامات انجام شده در چهارچوب ایجاد سازمانی شفاف در این سازمان گفت: برای افزایش اعتماد عمومی و بالا

سامانه های مرتبط با شفافیت و مبارزه با فساد در حوزه های گوناگون تعاون، بهزیستی، صندوق بازنشستگی، اشتغال و تامین اجتماعی با حضور رئیس جمهور رونمایی شد.

وحید قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور با اعلام گزارش اقدامات انجام شده در چهارچوب ایجاد سازمانی شفاف در این سازمان گفت: برای افزایش اعتماد عمومی و بالا رفتن سرمایه اجتماعی شفاف سازی تفکر حاکم در سازمان بهزیستی با رویکرد های اجتماعی، توانبخشی و پیشگیرانه است و در این راستا سازمان بهزیستی اقدام به راه اندازی سامانه شفافیت خود کرده است.

قبادی دانا بیان کرد: این سامانه در نسخه اول خود در شش فصل اقدام به انتشار اطلاعات کرده که عمده اعتبارات سازمان در قالب قراردادها و تفاهم نامه ها از طریق ادارات کل استانی انجام می گیرد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور افزود: از این رو برای نخستین بار بانک اطلاعات قراردادها، نزدیک به ۱۵هزار تفاهم نامه و قرارداد سازمان بهزیستی جمع آوری شد که از طریق این سامانه به مرور منتشر می شود.

وی ادامه داد: از آنجا که سازمان بهزیستی کشور ارائه گزارش مشارکت های جمع آوری شده سازمان را وظیفه خود می داند در قدم اول همه مشارکت های جلب شده در سازمان به شکل آنلاین منتشر می شود به شکلی که اگر خیری به یکی از ادارات سازمان مراجعه کرده و مشارکت نقدی و غیرنقدی خود را ارایه دهد به شکل آنلاین این جلب مشارکت از طریق این سامانه به حفظ حریم شخصی افراد منتشر می شود.

قبادی دانا گفت: همه اطلاعات مراکز ارائه دهنده خدمات تحت نظارت بهزیستی شامل اطلاعات موقعیت جغرافیایی مرکز روی نقشه، اعضای هیأت مدیره ،پرسنل ، مجوزها، قراردادها و عکس های این مراکز از طریق این سامانه منتشر می شود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: در حال حاضر اطلاعات ۴۰هزار مرکز ارائه خدمت تحت نظارت بهزیستی شامل مراکز دولتی و غیر دولتی و در حدود ۲۴هزار مجوز و نزدیک به ۷۱هزار افراد شاغل در این مراکز به شکل روزانه تکمیل و منتشر می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.