کد خبر : 156910
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 فوریه 2019 - 21:49

افول نتانیاهو و غافلگیری‌های بازدارنده محور مقاومت

افول نتانیاهو و غافلگیری‌های بازدارنده محور مقاومت

روزنامه لبنانی «البناء» در یادداشتی به قلم «محمد صادق الحسینی» با عنوان «سلاح دروغ نتانیاهو و شگفتی‌های بازدارنده ائتلاف مقاومت» به تشریح دروغ پردازی‌ رهبران رژیم صهیونیستی درباره قدرت صنایع نظامی آن و تشریح بخشی از قدرت بازدارندگی مقاومت برای نابودی این رژیم پرداخت. در ابتدای این یادداشت آمده است: همه شاخص‌ها و گزارش‌های میدانی

روزنامه لبنانی «البناء» در یادداشتی به قلم «محمد صادق الحسینی» با عنوان «سلاح دروغ نتانیاهو و شگفتی‌های بازدارنده ائتلاف مقاومت» به تشریح دروغ پردازی‌ رهبران رژیم صهیونیستی درباره قدرت صنایع نظامی آن و تشریح بخشی از قدرت بازدارندگی مقاومت برای نابودی این رژیم پرداخت.

در ابتدای این یادداشت آمده است: همه شاخص‌ها و گزارش‌های میدانی در منطقه غرب آسیا و شرق مدیترانه حاکی از افول عمر سیاسی نتانیاهو و به دنبال آن نابودی قریب الوقوع رژیم اسرائیل است.

نویسنده لبنانی افزود: در یک تلاش جدید برای فرار از این سرنوشت اجتناب ناپذیر، نخست‌وزیر اسرائیل در جریان بازدید از پایگاه دریایی اسرائیل در بندر حیفا در تاریخ دوازدهم فوریه سخنانی پوچ و بی‌مغز بیان داشت که از جمله آن نقل قولی از زبان شرکت صنایع هوایی اسرائیل بود و بعید هم نیست که این شرکت به نتانیاهو برای بیان این اظهارات، رشوه‌ای هم داده باشد.

نتانیاهو گفت که «موشک‌های تل آویو قادر به رسیدن به فاصله‌های بسیار دور و هر دشمنی هستند…»؛ در هفته‌های اخیر شرکت صنایع هوایی رژیم صهیونیستی (رافائل) ادعا کرده است که یک سلاح مخرب برای تخریب رادارها و استحکامات دشمن تولید کرده و نام آن را (ROCKS)گذاشته است.

البناء نوشت: این سلاح که قادر به شلیک شدن از سکوهای زمینی یا دریایی یا جنگنده‌ها و بالگردهاست و شرکت اسرائیلی از آن حرف زده روز بیست و دوم فوریه جاری در نمایشگاه هوایی شهر بنگلور در جنوب غربی هند به شکل فرضی نمایش گذاشته شد.

این یادداشت افزود: از این جهت، نمایش فرضی گفته می‌شود که شرکت سازنده این سلاح که نام آن را رسانه‌های وابسته به سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی نام «قاتل اس ۳۰۰ و اس ۴۰۰» بر آن نهاده‌اند تنها ویدیویی از این سلاح ادعایی به نمایش گذاشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.