کد خبر : 156864
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 فوریه 2019 - 23:23

تراکتورسازی – استقلال؛ نبرد مهره‌‌ها در تبریز/ تلاش سپاهان برای صدرنشینی یک شبه پرسپولیس

تراکتورسازی – استقلال؛ نبرد مهره‌‌ها در تبریز/ تلاش سپاهان برای صدرنشینی یک شبه پرسپولیس

روز دوم از هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، امروز (جمعه) با برگزاری سه دیدار دیگر پیگیری خواهد شد که در مهمترین بازی تیم استقلال در تبریز به مصاف تراکتورسازی خواهد رفت. تراکتورسازی – استقلال حساس ترین بازی هفته قطعاً همین بازی است، جایی که تیم های چهارم و پنجم جدول رده بندی

روز دوم از هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، امروز (جمعه) با برگزاری سه دیدار دیگر پیگیری خواهد شد که در مهمترین بازی تیم استقلال در تبریز به مصاف تراکتورسازی خواهد رفت.

تراکتورسازی – استقلال

حساس ترین بازی هفته قطعاً همین بازی است، جایی که تیم های چهارم و پنجم جدول رده بندی برای نزدیک شدن به سایر رقبا، رقابت سختی خواهند داشت. تراکتورسازی و استقلال مهره های زیادی دارند و در فصل نقل وانتقالات نیز چند بازیکن را به خدمت گرفته اند. گذشته از اینکه دیدارهای استقلال و تراکتورسازی همیشه حساسیت خاص خودش را داشته، اما این بار دو تیم برای یک هدف می جنگند، گرفتن سه امتیاز و عقب نماندن از کورس قهرمانی. تراکتورسازی با ۳۰ امتیاز در رده چهارم و استقلال با ۲۸ امتیاز در جایگاه پنجم ایستاده اند. تبریزی ها با آوردن جرج لیکنز امیدوارند که امسال به قهرمانی برسند و هواداران پرشور این تیم هم توقعی جز این ندارند. برای اینکه بدانید چرا هواداران تبریزی تنها قهرمانی از تیم شان می خواهند، کافی است به این اسامی دقت کنید؛ محسن فروزان، محمدرضا اخباری، احسان حاج صفی، اشکان دژاگه، مسعود شجاعی، آنتونی استوکس، کوین کنستانت، ساسان انصاری، اکبر ایمانی، احسان پهلوان و … . با این ستاره ها، همه چیزی به غیر از قهرمانی از تراکتورسازی نمی خواهند. مالک متمول تراکتورسازی، هر کاری برای تیم شهر خود کرده تا تبریز برای اولین بار به قهرمانی لیگ برتر دست پیدا کند.

تساوی هفته گذشته تراکتورسازی برابر نساجی کمی تبریزی ها را نگران کرده است، اما بازی شش امتیازی برابر استقلال می تواند دوباره شرایط را برای این تیم تغییر بدهد. تراکتورسازان در روزی که قطعاً شاهد حضور ۶۰، ۷۰ هزار تماشاگر تبریزی در یادگار امام (ره) خواهند بود، قصد دارند از سد استقلالی بگذرند که به مانند آنها در اندیشه قهرمانی است. جنگ اصلی دو تیم قطعاً در میانه میدان خواهد بود، جایی که تقابل فرشید اسماعیلی جوان با مسعود شجاعی باتجربه به مانند دیدار رفت دیدنی خواهد بود. تراکتورسازی در بازی رفت با نتیجه ۳ بر صفر در آزادی شکست خورده و با انگیزه انتقام وارد زمین خواهد شد. این نکته را باید یادآور شد که شفر و لیکنز دو مربی اروپایی از کشورهای آلمان و بلژیک هستند و علاوه بر رقابت در زمین، باید شاهد مصاف تاکتیک های این دو مربی هم باشیم.

تراکتورسازی و استقلال به خاطر ماجرای پرونده انتقال داریوش شجاعیان از گسترش فولاد دیروز یا ماشین سازی امروز به استقلال در رسانه ها درگیری لفظی پیدا کرده اند، با این تفاوت که تراکتوری ها خودشان را مستقیم درگیر نکرده اند. ماشین سازان که زیر نظر زنوزی، مالک باشگاه تراکتورسازی اداره می شوند، از طریق هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه ماشین سازی به استقلالی ها پیغام داده اند که حضور شجاعیان در استقلال غیرقانونی است، چون بدهی این انتقال به طور کامل پرداخت نشده است. استقلالی ها نیز مدعی شدند انعکاس این صحبت ها در رسانه ها تنها جنگ روانی است در آستانه برگزاری حساس ترین دیدار هفته هجدهم لیگ برتر.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.