کد خبر : 156825
تاریخ انتشار : شنبه 23 فوریه 2019 - 0:14

اکبر احدی: نفرات اعزامی به تورنمنت مجارستان لزوما بهترین‌های بوکس ایران نبودند/ ترکیب تیم ملی بعد از جام مکران مشخص خواهد شد

اکبر احدی: نفرات اعزامی به تورنمنت مجارستان لزوما بهترین‌های بوکس ایران نبودند/ ترکیب تیم ملی بعد از جام مکران مشخص خواهد شد

سرمربی تیم ملی بوکس گفت: تیم اعزامی به مجارستان را قهرمانان مسابقات قهرمانی کشور تشکیل داده بودند و لزوما بهترین‌های ایران نیستند.

اکبر احدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص عملکرد تیم ملی بوکس در تورنمنت بین المللی مجارستان اظهار داشت: تیم ملی اعزامی به مسابقات مجارستان را نفرات قهرمان مسابقات قهرمانی کشور تشکیل داده بودند و لزوما این نفرات بهترین های بوکس ایران نیستند، اما به خاطر احترام به نفرات برتر کشور، برترین ها را به مجارستان اعزام کردیم. این بوکسورها نیز با وجود تمام مشکلات مسابقات خوبی را به نمایش گذاشتند.

وی تصریح کرد: به خاطر تاخیر در صدور روادید اعضای تیم ملی، با تاخیر در مسابقات مجارستان حاضر شدیم و حتی تا ساعاتی قبل از پرواز حضور ما در مسابقات در هاله ای از ابهام قرار داشت. زحمات فدراسیون بوکس در تهیه بلیت و نیاز مبرم اعزام به یک تورنمنت بین المللی برای شناسایی نقاط ضعف و قوت بچه ها باعث شد، با وجود تاخیر در صدور روادید در مسابقات حاضر شویم.

سرمربی تیم ملی بوکس تاکید کرد: شرایط حضور ما در مجارستان به نحوی رقم خورد که با شروع مسابقات در سالن حاضر شدیم و سریعا با وزن کشی روی رینگ رفتیم. خستگی و رژیم غذایی بچه ها برای رسیدن به وزن باعث شد در روز نخست تمام توانایی های خود را نشان ندهیم و عملا کار ما از روز دوم و با ۴ بوکسور در این مسابقات شروع شد. خدا را شکر این ۴ نفر نیز عملکرد خوبی داشتند و موفق به کسب یک مدال نقره و دو برنز از این تورنمنت شدند. اگر ایمان رمضانپور نیز از ناحیه پیشانی آسیب ندیده بود، او نیز حداقل موفق به کسب یک مدال برنز می شد.

احدی در خصوص سطح کیفی تورنمنت مجارستان گفت: اگر در تورنمنت مجارستان کشورهای کوبا، ازبکستان و آمریکا نیز حضور پیدا می کردند، عملا شاهد مسابقات جهانی بودیم. در این تورنمنت ۲۷ کشور حضور داشتند و به نوعی اکثر قدرت های دنیای بوکس در مسابقات حاضر شده بودند. همین موضوع باعث شده بود تا شاهد تورنمنت بسیار سطح بالایی باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که عملکرد کدام بوکسور فراتر از انتظار بود، گفت: طوفان شریفی نشان داد که در وزن ۹۱ کیلوگرم آینده بسیار خوبی دارد. او بوکسور بسیار جسور و قدرتمندی است که تنها از تجربه کمی برخوردار است. شریفی و پوریا امیری دو رقیب و بوکسور خوب برای احسان روزبهانی در وزن ۹۱ کیلوگرم هستند. مسلم مقصودی، اشکان رضایی و شاهین موسوی نیز بازی های بسیار خوبی انجام دادند. در چند وزن نیز بوکسورها انتظارات را برآورده نکردند و سجاد کاظم زاده یکی از این نفرات بود که باعث تردید من در این وزن شد. امیدوارم بعد از مسابقات مکران تصمیم نهایی را برای انتخاب ترکیب تیم برای مسابقات قهرمانی آسیا خواهیم گرفت.

سرمربی تیم ملی بوکس در خصوص برگزاری تورنمنت بین المللی جام مکران در چابهار عنوان کرد: نکته مثبت جام مکران حضور سه تیم از کشورمان است که باعث خواهد شد تمام پتانسیل بوکس کشور فرصت حضور در یک مسابقه بین المللی را پیدا و خود را محک بزنند. امیدوارم برگزاری این تورنمنت ها در کشورمان ادامه داشته باشد تا علاوه بر رشد بوکس باعث بهتر دیده شدنمان در دنیا شود. یکی از دلایل اعتبار بوکس قزاقستان برگزاری سالیان ۱۳ تا ۱۴ تورنمنت در کشورشان است که باعث کسب کرسی توسط آنها در فدراسیون جهانی نیز کرسی شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.