کد خبر : 156805
تاریخ انتشار : جمعه 22 فوریه 2019 - 23:41

جوانان تنها راه نجات کشور هستند

جوانان تنها راه نجات کشور هستند

امام جمعه تبریز با تاکید براین‌که باید به جوانان اعتماد کرده و به آن‌ها میدان دهیم، گفت: همه باید بدانیم تنها راه نجات کشور جوانان هستند که باید به آن‌ها اعتماد کنیم و در کنار استفاده از تجربیات پیشکسوتان به جوانان ریسک پذیر مسئولیت دهیم تا در جهت پیشبرد اهداف نظام و انقلاب حرکت کنند.

حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم در خطبه‌های نماز جمعه‌ی تبریز، با تبیین ابعاد مختلف بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، اظهار کرد: مخاطب اصلی این بیانیه جوانان کشور است؛ چرا که این قشر از جامعه با نشاط و برجسته از نظر عنصر انقلابی گری‌اند و مهم‌تر از آن، نیروی پیشران کشور هستند.
وی با اشاره به سفر ولیعهد سعودی به کشورهای منطقه شرق آسیا، گفت: سعودی‌ها به ویژه ولیعهد آن‌ها به دلیل قتل روزنامه نگار میانه رو عربستانی، از سوی حامیان خود تحت فشار قرار گرفته‌اند و می‌خواهند با این سفرها و نزدیک شدن به چین و هندستان، از شدت فشارها کم و زمینه‌ی خروج از انزوا سیاسی را فراهم کنند.
وی با اشاره به اعتراضات مردمی نسبت به سفر ولیعهد سعودی به کشورهای مختلف، افزود: عربستان خائن بداند نه تنها مردم کشورهای پاکستان، هندوستان، مالزی و اندونزی، بلکه همه مردم جهان با توطئه‌های این رژیم آشنا هستند و دیگر در برابر حرکات آن‌ها ساکت نخواهند نشست.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز سوم اسفند ماه و کودتای انگلیسی رضا خان، اظهار کرد: کودتای انگلیسی پیامدهای زیادی برای ملت ایران داشت و امروز هم انگلیس همان مسیر را ادامه می‌دهد و همچنان طرح تجزیه‌ی ایران و دین‌زدایی را دنبال می‌کنند و باید مراقب آنان بود.
وی با اشاره به کنفرانس امنیتی مونیخ با حضور رئیس دولت ۳۰ کشور دنیا، ۸۰ وزیر امور خارجه و ۸۰ وزیر دفاع، گفت: مواضعی که وزیر امور خارجه ایران در این کنفرانس اتخاذ کرد، قابل تقدیر است.
حجت الاسلام آل‌هاشم با قدردانی از مواضع محکم و مقتدرانه وزیر امور خارجه ایران در کنفرانس مونیخ، تصریح کرد: اگر در زمان مذاکرات هسته‌ای و انعقاد برجام، گفتار و مواضع آقای ظریف و سایر مسئولان دولتی همچون کنفرانس مونیخ محکم بود، امروز دچار این مشکلات نمی‌شدیم.
وی با اشاره به هشتم اسفند روز علوم تربیتی، گفت: تعلم و تربیت اسلامی نسل جوان، یک راهبرد برای مقابله با تهاجم فرهنگی است به همین دلیل وظیفه خطیر امور تربیتی کشور به ویژه آموزش و پرورش در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان، بسیار مهم و موثر است.
 وی به محدودیت‌های ایجاد شده برای مسلمانان جمهوری آذربایجان و برخوردهای نامناسب با دینداران این کشور اشاره کرد و گفت: از دولت جمهوری آذربایجان درخواست می‌کنیم مواظب مسلمانانی که به آنان عزت بخشیده‌اند، باشد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.