کد خبر : 156804
تاریخ انتشار : جمعه 22 فوریه 2019 - 23:39

مهاجری: میل لازم برای پیروزی در تیم ما نبود

مهاجری: میل لازم برای پیروزی در تیم ما نبود

سرمربی ماشین‌سازی تبریز می‌گوید تیمش انگیزه لازم برای پیروزی در مصاف با تیم پیکان نداشته است.

رضا مهاجری سرمربی ماشین‌سازی تبریز پس از باخت تیمش برابر پیکان در هفته نوزدهم لیگ برتر اظهار کرد: ما در بدترین زمان ممکن، فرصت‌سوزی کردیم. ما می‌دانستیم سه امتیاز این بازی برای ما خیلی مهم است اما شرایط پیکان در بازی‌های گذشته به ضرر ما شد و این تیم با روحیه خوبی به میدان آمده بود. ما می‌دانستیم پیکان روی ضربات ایستگاهی برای ما خطرناک باشد که متأسفانه روی همین مساله گزیده شدیم. بخت با ما یار نبود و نتوانستیم از شرایط‌مان برای تثبیت در جدول استفاده ببریم.

او ادامه داد: ما در تمرینات، چندین بار توانستیم با تمرکز کافی، برنامه‌هایی که داشتیم را اجرا کنیم ولی در زمین مسابقه تمرکز کافی نداشتیم و در نیمه دوم رو به بازی احساسی آوردیم. رو به بازی مستقیم آوردیم که بنا به دلایل مختلف ماشین‌سازی همیشگی نبودیم اما در روز بدمان هم می‌توانستیم بازنده مسابقه نباشیم.

مهاجری در ادامه اظهار کرد: قدر موقعیتی که برای تثبیت جایگاه‌مان در جدول داشتیم را ندانستیم. امروز فوتبال پیکان از بهتر نبود و انگیزه پیکان از ما بهتر بود تا باعث شود قدر این فرصت را ندانیم و تن به شکست دهیم. خیلی از تیم‌ها می‌توانند در روز بدشان هم پیروز میدان باشند چون بازیکنانی دارند که در روز بد تیم هم می‌توانند در نتیجه بازی تأثیرگذار باشند. اما ما چنین تمام‌کننده‌ای نداریم. امروز فرناندو دخسوس به عنوان یک خارجی نشان داد که چگونه برای تیم می‌توان جنگید و او می‌تواند الگوی خوبی برای سایر بازیکنان باشد. ناراحتی من از این است که ما در بهترین مقطعی که می‌توانستم موقعیت خود را در جدول تثبیت کنیم، قدرش را ندانستیم.

سرمربی ماشین‌سازی گفت: بازیکنان من این بازی را تا حدودی آسان گرفته بودند و ما در تمرینات روی این موضوع کار کرده بودیم. ما می‌دانستیم که پیکان با میل بیشتری برای بردن وارد بازی می‌شود ولی ما میل لازم را برای پیروزی نداشتیم.

او درباره محسن یوسفی که به تازگی از بند مصدومیت رها شده خاطرنشان کرد: محسن یوسفی مصدومیت سختی را پشت سر گذاشته و کم کم آماده بازی می‌شود و ما می‌خواهیم در شرایطی او را به میادین بازگردانیم که نسوزد. این بازیکن قطعاً می‌تواند در آینده به ما کمک شایانی کند. امروز چون عقب بودیم شاید این بازیکن نمی‌توانست توانایی‌هایش را به طور کامل به نمایش بگذارد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.