کد خبر : 156731
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 فوریه 2019 - 17:39

پتانسیل خوبی برای قهرمانی داریم

پتانسیل خوبی برای قهرمانی داریم

سرمربی تیم کبدی عراق (ب) گفت: ما تیم خوبی داریم و با توجه به پتانسیل‌های این تیم، برای کسب بهترین نتیجه تلاش می‌کنیم.

کرار کریم در رابطه با حضور تیم عراق (ب) در دومین دوره مسابقات بین‌المللی کبدی آذربایجان شرقی اظهار کرد: از حضور در این تورنمنت خوشحال هستیم و خوشبختانه سطح مسابقات تا بدین جای کار خیلی خوب بوده است.

سرمربی تیم کبدی عراق (ب) در رابطه با دیدارهای تیمش در روز نخست مسابقات گفت: ما در روز نخست این مسابقات با تیم‌های جمهوری آذربایجان و نماینده ایران بازی کردیم که هر دو حریف از شرایط خوبی برخوردار بودند و مسابقه خوبی داشتیم.

وی افزود: تیم ترکیه نیز دیگر رقیب ما در این رقابت‌ها بود که این تیم را نیز شکست دادیم تا به مرحله بعدی مسابقات صعود کنیم. سطح مسابقات و میزبانی نیز خوب است و می‌خواهم به خاطر این میزبانی از مسئولان برگزاری مسابقات تشکر کنم.

کرار در رابطه با اینکه آیا به حضور تیمش در فینال امیدوار است یا خیر، گفت: ما تیم خوبی داریم و با توجه به پتانسیل‌های این تیم، برای کسب بهترین نتیجه تلاش می‌کنیم. فکر می‌کنم تیم ملی جوانان ایران رقیب جدی ما است و امیدوارم با این تیم در فینال مسابقات بازی کنیم و به پیروزی برسیم. همان‌طور که گفتم تیم ما شرایط خوبی دارد و امیدواریم در مسابقات آتی که در سطح آسیایی یا جهانی برگزار می‌شود، نتیجه خوبی کسب کنیم.

گفتنی است؛ دومین دوره مسابقات بین‌المللی کبدی آذربایجان شرقی به میزبانی شهرستان شبستر و در سالن پوریای ولی برگزار می‌شود که پس از برگزاری دیدارهای روز نخست، تکلیف تیم‌های حاضر در مرحله نیمه‌نهایی مشخص‌شده و طبق برنامه این تیم‌ها امروز با یکدیگر دیدار می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.