کد خبر : 155919
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 31 ژانویه 2019 - 0:16

دستاوردهای انقلاب اسلامی در ایام دهه فجر بازگو شود

دستاوردهای انقلاب اسلامی در ایام دهه فجر بازگو شود

امام جمعه شبستر گفت: باید در طول ایام الله دهه فجر عملکرد چهل ساله و دستاوردهای انقلاب اسلامی در نشست‌های متعدد با مردم و جوانان از سوی مسئولان بازگو شود. به گزارش شبسترنیوز حجت‌الاسلام سیفعلی محمد زاده  ظهر امروزدر نشست خبری با خبرنگاران با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و گرامیداشت

امام جمعه شبستر گفت: باید در طول ایام الله دهه فجر عملکرد چهل ساله و دستاوردهای انقلاب اسلامی در نشست‌های متعدد با مردم و جوانان از سوی مسئولان بازگو شود.

به گزارش شبسترنیوز حجت‌الاسلام سیفعلی محمد زاده  ظهر امروزدر نشست خبری با خبرنگاران با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: در رابطه با بحث انقلاب اسلامی و خدماتی که در جامعه  پس از پیروزی انقلاب اسلامی اتفاق افتاده است نعمت‌های الهی به اندازه‌ای به وفور است که نمی‌توان ذکر کرد.

وی افزود: برای اینکه انسان‌ها قدردان باشند باید گذشته را یادآوری کنند و پیروزی انقلاب اسلامی یکی از مصادیق بزرگ ایام الله است و اصل حرکت انقلاب اسلامی با الهام گرفتن از قرآن،سیره و سنت پیامبر و اهل بیت شروع شد.

امام جمعه شبستر در ادامه خاطر نشان کرد:انقلاب اسلامی یک امر الهی بوده و تغییر ناپذیر است و فراتر از مرزهای آبی و خاکی در دل ملت‌های مستضعف این حرکت به وجود آمد و نعمت‌های الهی را پس از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد هستیم.

وی یادآور شد: اتحاد جامعه اسلامی بین مردم و مسئولین از مهم‌ترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی بوده و ایمان و اتحاد مردم حول محور ولایت فقیه نقش اصلی در پیروزی انقلاب اسلامی داشت.

محمدزاده با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی افزود: از هر بعد نگاه کنیم جامعه و سرزمین جمهوری اسلامی ایران امروز متفاوت از ۴۰ سال قبل است و در ابعاد مختلف اعتقادی،فرهنگی،خدماتی و عملی دستاوردهای بسیاری داشته‌ایم.

وی عنوان کرد: در طول ۴۰ سال انقلاب اسلامی شاهد پیشرفت‌های علمی نه تنها در داخل کشور بلکه به صورت جهانی بوده‌ایم و امروز ایران اسلامی در رتبه‌های علمی و صنعتی کشور در ردیف ۱۰ کشور دنیا قرار گرفته است.

امام جمعه شبستر خاطرنشان کرد: کشوری که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی استعمارگران سلطه انداخته بودند اکنون نه تنها خود استقلال دارد بلکه الگویی برای کشورهای مختلف دنیا در جهت استقلال است.

وی با تاکید بر اهمیت توجه به مردم بیان کرد: وجود مردم یکی از نعمت‌های الهی است و مردم در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی بصیرت داشته و در مقابل تمام مشکلات متحد و منسجم هستند و آنچه باعث استحکامات دین در جامعه و قوت و قدرت جامعه در مقابل دشمنان است عبارت است از مردم است.

امام جمعه شبستر تاکید کرد: یکی از بزرگترین نعمت‌های جمهوری اسلامی این است که به مردم توجه می‌شود چرا که در گذشته به مردم توجهی نمی‌شد و کشور تحث سلطه استکبار جهانی بود ولی امروز ممکلت در اختیار خود مردم است و مردم نقش اصلی را دارند و نمود عینی و نمونه بسیار بارز مردم سالاری دینی از برکات انقلاب اسلامی است.

محمدزاده با اشاره به گرامیداشت ایام الله دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد:باید در طول ایام الله دهه فجر عملکرد چهل ساله و دستاوردهای انقلاب اسلامی در نشست‌های متعدد با مردم و جوانان از سوی مسئولین بازگو شود وخبرنگاران تلاش کنند سیمای واقعی نظام جمهوری اسلامی را با روش‌های مختلف در اختیار عموم جامعه قرار دهند.

وی اظهار کرد: بزرگ‌ترین سرمایه انقلاب اسلامی وجود جوانان است و دشمن با شیوه‌های مختلف روی جوانان زوم کرده است و باید تلاش کنیم فرهنگ سالم انقلاب اسلامی را در اختیار خانواده‌ها و جامعه قرار دهیم تا دینمان را نسبت به شهدا و خانواده‌هایشان ادا کنیم.

امام جمعه شبستر با تاکید بر برگزاری پرشور راهپمیایی ۲۲ بهمن امسال خاطرنشان کرد:لازم است در ایام الله دهه فجر همه در جهت برگزاری هر چه بهتر راهپیمایی ۲۲ بهمن تلاش کنند و همه برای تجدید پیمان در این روز آماده شویم.

‌محمدزاده در پایان گفت:از مسئولان انتظار داریم با مردم برخورد سالم و مناسب داشته باشند و در جهت از بین بردن تبعیض‌ها تلاش کرده و مردم را نسبت به آینده امیدوار کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.