کد خبر : 155870
تاریخ انتشار : شنبه 29 دسامبر 2018 - 22:28

آل هاشم: برخی در فتنه ۸۸ قطعات جدول دشمن را تکمیل کردند

آل هاشم: برخی در فتنه ۸۸ قطعات جدول دشمن را تکمیل کردند

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: در فتنه ۸۸ برخی در داخل کشور در اثر بی بصیرتی و از روی غفلت قطعات جدول دشمن را تکمیل کردند و طراحی و مدیر صحنه این توطئه بیرون از مرزها بود

به گزارش شبسترنیوز، حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم عصر امروز در مراسم گرامیداشت یوم الله نهم دی ماه و یادواره شهدای روحانی شهرستان شبستر اظهار داشت:نه دی تنها یک روز نیست و در واقع نمادی از تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی است.

وی افزود: در جریان انتخابات ۸۸ دشمنان  نظام بر علیه ایران اسلامی توطئه عظیمی نقشه چینی کرده بودند که با حضور مردم در نه دی ماه خنثی شد.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در ادامه خاطر نشان کرد:دشمنان انقلاب اسلامی بعد از ۲۲ بهمن ۵۷ توطئه‌هایشان  بر علیه نظام جمهوری اسلامی را شروع کرده و برنامه ریزی‌های مختلفی کردند و ایادی استکبار فکر نمی‌کردند انقلاب اسلامی با این سرعت به پیروزی برسد و از اولین ماه بر علیه ایران اسلامی توطئه‌هایشان را شروع کردند.

آل هاشم یادآور شد:بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان ۱۹ ماه پشت سر هم تلاش کرده و شخصیت‌های مختلفی را به شهادت رساندند و دیدند که از طریق ترور و انفجار نمی‌توانند کاری کنند به جنگ تحمیلی روی  آوردند.

وی با اشاره به حمایت کشورهای مختلف از عراق در جنگ تحمیلی افزود:در جنگ تحمیلی علی رغم اینکه دشمن با تمام قوا و پشتیبانی‌های قوی وارد عمل شده بود در ایران اسلامی همه پای کار آمدند و اگر به امار شهدای روحانی نگاه کنیم می‌بینیم روحانیت نیز همراه مردم در صحنه حضور یافته و وظیفه خودشان را انجام دادند.

امام جمعه تبریز در بخش دیگر سخنان خود تصریح کرد:دشمن در سال ۷۸ توطئه‌ای در تهران برنامه ریزی کرد که موفق نشد و رفتند و بعد از ده سال در سال ۸۸ شیرینی حضور ۴۰ میلیونی مردم در انتخابات را تلخ کردند و برای فتنه ۸۸ طراحی ویژه‌ای انجام داده بودند که طراحان اصلی توطئه از خارج کشور بود و در داخل نیز عواملشان نقش بازی می‌کردند.

وی اضافه کرد:در فتنه ۸۸ برخی در داخل کشور در اثر بی بصیرتی و از روی غفلت قطعات جدول دشمن را تکمیل کردند و طراحی و مدیر صحنه این توطئه بیرون از مرزها بود.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با اشاره به آثار فتنه ۸۸ عنوان کرد:در جریان فتنه سال ۸۸ آسیب‌های بیشتری به مملکت رسید و به عاشورای اباعبدالله الحسین(ع)  نیز جسارت شده و ساختار شکنی شد و فتنه آثار منفی بر علیه نظام داشت که بیشتر شدن فشارهای دشمن از جمله انها بود و می‌بینیم که ۸ مرداد ۸۸ شرکت‌های صادرکننده بنزین تحریم شدند و فتنه باعث شد که طلب دشمنان از ما بیشتر شود.

وی ادامه داد :دو روز مانده به انتخابات سال ۸۸  مانده اوباما  به رهبری نامه نوشت که اوج عظمت نظام بود اما بعد از انتخابات به ایران آسیب رسید و فتنه ۸۸ باعث شد دشمن سقف زیاده خواهی هایش را بیشتر کند و طلب‌هایش را بیشتر کند و همچنین این فتنه موجب شد که  دشمن امیدوار شود که می‌توان نظام را از بین برد.

آل هاشم یادآور شد :در فتنه ۸۷ دشمنان نظام جمهوری اسلامی برای براندازی نظام جمهوری اسلامی همدل شده بودند اما در  جریان ۹ دی برخی رفته‌ها،اشتباه کننده‌ها ولی بصیرت‌ها برگشتند و همه دست به دست داده و با حضور حماسی در صحنه از حرکت‌های اسلامی حمایت کردند و در آذربایجان شرقی نیز با تدبیر آیت الله مجتهد شبستری یک روز قبل از ۹ دی مردم در صحنه حضور یافتند و به تبع آن مردم سراسر کشور در نهم دی ماه  عاشقانه و خودجوش حرکت کردند و جلو توطئه گرفته شد.

امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد:حماسه نه دی ثابت کرد که نقش بی بدیل رهبری انقلاب در خنثی سازی توطئه‌های دشمن مهم است و همچنین جایگاه ولایت فقیه روشن شد و پیوند ناگسستنی مردم با انقلاب و نظام اسلامی تقویت شد.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی تاکیدکرد :اگر چه مردم از برخی مشکلات اقتصادی رنج می‌برند اما با اصل انقلاب مشکلی ندارند و درمواقع مهم و حساس در صحنه حضور می‌یابند و در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب مردم غیور ایران برای برگزاری جشن آماده شده‌اند تا مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و دشمنان بزنند و دشمن در این عرصه ماه‌ها  تلاش می‌کند که از برگزاری جشن چهل سالگی انقلاب جلوگیری کند ولی چهل سالگی انقلاب به صورت پرشورتر گرامی داشته می‌شود.

آل هاشم در بخش پایانی سخنان خود با تاکید بر وحدت و همدلی  خاطرنشان کرد:تنها با وحدت و همدلی می‌توانیم کارها را پیش ببریم و با وجود اینکه مشکلاتی در داخل است اما در برابر دشمن همه باید یکدل و یکصدا شویم و در شهرها نیز باید وحدت و صمیمیت بیشتر باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.