کد خبر : 155842
تاریخ انتشار : شنبه 29 دسامبر 2018 - 22:09

شهدا دانش آموختگان مکتب حسین(ع) هستند

شهدا دانش آموختگان مکتب حسین(ع) هستند

فرمانده سپاه آذربایجان شرقی در یادواره شهدای کوزه کنان با بیان اینکه یادواره های شهدا برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا برگزار می شود، اظهارداشت: شهدا دانش آموختگان مکتب حسین(ع) هستند و وابستگی شان به اباعبدالله الحسین(ع) موجب گرامیداشت هرساله شهدا می شود

به گزارش شبسترنیوز، عابدین خرم افزود: پس از سپری کردن ۴۰ سال از انقلاب اسلامی همچنان یاد و خاطره شهدا پابرجاست علتش این است که مجلس شهدا، مجلس عزت، عظمت و شور و فضیلت و حق را گرامیداشتن است و زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا تعظیم شعائر اسلامی است.

وی اضافه کرد: در تاریخ ۵۰۰ ساله اخیر متاسفانه پیروزی های آنچنانی نداشتیم و ایران کشور بزرگی بود و تنها زمانی که دشمن متجاوز و مستکبر با تمام قوا و با حمایت استکبار جهانی حمله کرد ولی رزمندگان از هزار کیلومتری به استان های مرزی رفته و از خاک ایران اسلامی حفاظت کردند و یکی پس از دیگری شاهد پیروزی فیزیکی و معنوی در دوران دفاع مقدس بودیم.
سردار خرم یادآور شد: مجاهدت و مقاومت شهدا موجب شد که عظمت ایران در دنیا خریدار داشته باشد و اکنون نیز در اثر مجاهدت و مقاومت  شهداست که ایران اسلامی در حوضچه آتش از امنیت مطلوبی برخوردار است و اگر صراط مستقیمی که میراث امام خمینی(ره) است را ادامه دهیم مطمئن باشیم به انقلاب مهدی (عج)متصل می شود.
فرمانده سپاه آذربایجان شرقی افزود: درد امت اسلامی این است که سران کشورهای اسلامی در ولایت الله نیستند همچون عربستانی که مهد تمدن اسلام و محل نزول آیات الهی ست  اما سرانی حاکمند که ترامپ با گستاخی می گوید: «اگر ما نباشیم ۱۵ روز هم نمی توانید بمانید» و این توهین به امت اسلامی است.
سردار خرم با اشاره به فرا رسیدن سالگرد چهل سالگی انقلاب اسلامی بیان کرد: پهلوی منحوس ۵۷ سال در این کشور حکومت کرده اند و در حالی که تمام دنیا پشت شان بود پس از ۵۷ سال آثاری از رفاه و امکانات در کشور نبود.
وی ادامه داد: امروز علیرغم اینکه تمام دنیا علیه ماست  باید شاکر باشیم که از لحاظ زیر ساخت های کشور با گذشته قابل مقایسه نیست ولی در بحث بیکاری و معیشت نیز مشکل داریم که اگر مقداری با تدبیر عمل می شد قابل حل بود.
سردار خرم تاکید کرد: مردم ایران اسلامی در بحران ها و مواقع حساس وارد میدان می شوند و تاکنون نگذاشته اند جهانخوران چشم طمعی به این کشور داشته باشند و لیاقت این مردم بالاتر بوده و مسئولان باید به این مردم شبانه روزی خدمت کنند و مدیریت صحیح اسلامی و توحیدی داشته باشند.
وی اضافه کرد: بعضا شاهدیم مسئولان جوی کشی و آسفالت ریزی را افتتاح می کنند که باید گفت مردم حق شان بوده و خدمت بی منت لیاقت مردم است و شهدای مدافع حرم مظلومانه از حرمین آل الله دفاع می کنند ولی به کسی منت نگذاشته اند و می گویند ما کاری نکرده ایم و خادم ملت هستیم.

سردار خرم با گرامیداشت سالروز حماسه نهم دی اظهار داشت: نهم دی یکی از ایام تاریخی انقلاب اسلامی است که مردم با حضور حماسی در صحنه جواب یک عده اندک فتنه گر را دادند و کسانی که در فتنه ۸۸ ستون پنجم دشمن شدند در برابر خدا باید جوابگو باشند .
فرمانده سپاه آذربایجان شرقی در بخش پایانی سخنان خود خاطرنشان کرد: آمریکایی ها در طول تاریخ در مقابل هیچ کس زانو نزده بودند  اما در مقابل پاسداران سپاه زانو زدند و این که عزت آفرین بود در تاریخ ماندگار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.