کد خبر : 155619
تاریخ انتشار : جمعه 23 نوامبر 2018 - 20:04

قیمت ها در شبستر نسبت به شهرهای دیگر بالاست/مسئولین باید از نیروهای جوان منطقه در مدیریت ها استفاده کنند

قیمت ها در شبستر نسبت به شهرهای دیگر بالاست/مسئولین باید از نیروهای جوان منطقه در مدیریت ها استفاده کنند

امام جمعه شبستر گفت:مردم شهرستان شبستر در خصوص کنترل قیمت کالا بیشتر گلایه می کنند و بنده هم گلایه دارم که نسبت به شهرهای اطراف و حتی مراکز استان قیمت کالاها در این شهرستان بالا بوده و مسئولین باید دقت و توجه کنند.

به گزارش شبسترنیوز،حجت الاسلام سیفعلی محمدزاده در خطبه های نماز جمعه شبستر با تاکید بر اهمیت تقوا گفت:هیچکس بر دیگری فضیلت ندارد مگر در اثر داشتن تقوا و همه باید در بحث داشتن تقوا کوشا باشیم.

وی با بیان اینکه امر به معروف ونهی از منکر جزو ضرورت های زندگی امروزی است و همه باید در جهت احیای معروفات در جامعه تلاش کنند و بزرگترین معروف حاکمیت الهی ،انجام وظایف دینی و ایجاد حکومت اسلامی است.

امام جمعه شبستر با تاکید بر تبعیت از رسول اکرم (ص) افزود:امروز لبیک گفتن به فرمان امام خامنه ای لبیک گفتن به رسول اکرم (ص)است  و باید این را حفظ کنیم.

محمدزاده با تبریک هفته وحدت و تقارن آن با هفته بسیج اظهار کرد:انتظار فرج آخرین حجت الهی تنها با روحیه بسیجی امکان پذیر است و منتظران واقعی با فکر و اندیشه بسیجی خواهند بود.

وی ادامه داد:عملا باید اعلام کنیم با تبعیت از دستورات رهبری مرگ بر آمریکا را با صدای صریح فریاد می کشیم که آمریکا و کل استکبار جهانی لال شوند .

امام جمعه شبستر افزود:علت اینکه معادلات فکری ترامپ بهم زده شده این است که دیدند توان مقابله در برابر مقاومت اسلامی غزه در دو روز را نداشتند و تمامی استکبار جهانی پی بردند که  در مقابل مقاومت تاب و توانی ندارند.

محمدزاده در بخش دیگر سخنان خود تاکید کرد:مسئولین شهرستان باید در خدمت به مردم تلاش کنند و در خصوص مشاغل و ازدواج جوانان برنامه ریزی کنند و مبادا مردم مورد بی حرمتی و بی توجهی از طرف مسئولین قرار گیرند .

امام جمعه شبستر تصریح کرد:مسئولین باید از نیروهای جوان منطقه حتی در بحث مدیریت ها بیشتر استفاده کنند و وظیفه شان را انجام داده و در حل مشکلات جامعه قدم های موثر بردارند ‌.
خطیب جمعه شبستر خاطرنشان کرد:مردم شهرستان شبستر در خصوص کنترل قیمت کالا بیشتر گلایه می کنند و بنده هم گلایه دارم که نسبت به شهرهای اطراف و حتی مراکز استان قیمت کالاها در این شهرستان بالا بوده و مسئولین باید دقت و توجه کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.