کد خبر : 155618
تاریخ انتشار : جمعه 23 نوامبر 2018 - 20:04

تفکر بسیجی حلال مشکلات است /جبهه باطل همیشه در برابر جبهه حق صف آرایی کرده است

تفکر بسیجی حلال مشکلات است /جبهه باطل همیشه در برابر جبهه حق صف آرایی کرده است

فرمانده سپاه شبستر گفت:با تاسی از افکار و عملکرد بسیج ،در طول ۴۰ سال، انقلاب اسلامی همیشه حرکت رو به جلو داشته و هرجا بسیج ورود کرده کاری کارستان کرده و مشکلات نیز حل شده است.

به گزارش شبسترنیوز،سرهنگ پاسدار محمد رضایی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شبستر با تبریک هفته وحدت و گرامیداشت هفته بسیج گفت:با عنایات خداوند متعال تفکر بسیجی هم اکنون جهانی شده و هفته بسیج نشانگر نقش آفرینی حضور مردم در صحنه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی اظهار کرد:اگر نظام جمهوری اسلامی الگوسازی را انجام داده و از محور مقاومت حمایت می کند عقبه اش عقبه قرآنی است و پاشنه آشیل آمریکا همین محور مقاومت است.

فرمانده سپاه شبستر افزود:با تاسی از افکار و عملکرد بسیج ،در طول ۴۰ سال، انقلاب اسلامی همیشه حرکت رو به جلو داشته و  هرجا بسیج ورود کرده کاری کارستان کرده و مشکلات نیز حل شده است.

رضایی با انتقاد از قلم زنی های مسموم در داخل و خارج از کشور تصریح کرد:بعضی از آقایانی که آقازاده های شان آن طرف آب است نمی توانند مرگ بر آمریکا بگویند و اف باشد به کسانی که در تطهیر خاندان منحوس پهلوی قلم زنی می کنند.

وی ادامه داد:اسلام انفعال نمی پذیرد و در اسلام عزت ،شرف و عظمت است و  امروز دولت هایی که قبلا پشت سر شرق و غرب حرکت می کردند به الگوسازی نظام اسلامی وصل شده اند

فرمانده سپاه شبستر تاکید کرد:برخی رسانه هایی که باید در خدمت نظام مقتدر جمهوری اسلامی باشند در مقام تطهیر رژیم پهلوی و غرب قلم زنی می کنند این در حالی است که از مقاومت مظلومانه مردم یمن و مقاومت مطالبی مطرح نمی کنند.

رضایی اظهار کرد: وقتی می گوییم آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند به این علت است که محور مقاومت در دست بسیج و تفکر بسیجی است .

فرمانده سپاه شبستر افزود:مردم ایران اسلامی با تفکر بسیجی و جهادی با اقتدار تمام به استقبال جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی خواهیم رفت.

وی با اشاره به افول آمریکا بر اساس دیدگاه های صاحب نظران عنوان کرد:اکنون ترامپ را حتی خود آمریکایی ها و اروپایی ها نیز قبول ندارند و این نشانه ای از افول آمریکا است .

سرهنگ رضایی در بخش دیگر سخنان خود تاکید کرد:اگر امروز منطقه خاورمیانه نا امن شده بخاطر لجن پراکنی و کج فهمی رژیم آل سعود است که نقشه های شیطان بزرگ را اجرا می کنند.

وی ادامه داد:آل سعود نیز بر اساس نظر کارشناسان به دنبال تغییر زاویه ۱۸۰ درجه ای از غرب به سمت شرق هستند و اکنون نیز در گرداب و باتلاق یمن گرفتار شده و با عنایت خداوند مردم یمن پیروز میدان هستند.

فرمانده سپاه شبستر با تاکید بر اهمیت افکار عمومی تصریح کرد:تاثیر گذاری مهم امروز توسط افکار عمومی بوده و افکار عمومی غرب آسیا به نفع جریان مقاومت است .

رضایی با اشاره به توطئه های اخیر دشمنان بر علیه نظام جمهوری اسلامی افزود:دشمن با جنگ عمیق ترکیبی در حوزه رسانه و عملیات روانی به دنبال فشار اقتصادی است.

وی با اشاره به اهمیت رسانه عنوان کرد:باید قلم تراشی ها در رسانه ها و فضای مجازی به نفع نظام جمهوری اسلامی باشد و اجازه سوء استفاده به دشمنان داده نشود.

فرمانده سپاه شبستر در بخش پایانی سخنان خود خاطرنشان کرد:خوشبختانه در برابر ریزش های حداقلی ،رویش های متعهد بسیاری نیز داریم و باید توجه کنیم که جبهه باطل از زمان حضرت آدم تا زمان معاصر در برابر جبهه حق صف آرایی کرده اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.