کد خبر : 155311
تاریخ انتشار : جمعه 5 اکتبر 2018 - 18:14

نیروی انتظامی همواره در سنگر مبارزه با مفسرین و مخلان نظم و امنیت است‌/وظیفه نماینده مجلس تغییر مسئولان نیست

نیروی انتظامی همواره در سنگر مبارزه با مفسرین و مخلان نظم و امنیت است‌/وظیفه نماینده مجلس تغییر مسئولان نیست

امام جمعه شبستر گفت:چرا اتحاد و آرامش مردم را به هم میزنید مگر وظیفه نماینده تغییر مسئولان است، در کدام قانون آمده است که بدون تخلف بیایند آن مسئول را تغییر دهند .

به گزارش شبسترنیوز،حجت الاسلام سیفعلی محمدزاده در خطبه های نماز جمعه شبستر با اشاره به برگزاری رزمایش محمد رسول الله گفت: صدها هزار بسیجی بصورت همزمان در سراسر اجتماع کردند و این رزمایش در حالی برگزارشد که توطئه های دشمنان خنثی شد .
وی با اشاره به جنگ اقتصادی افزود: دشمنان با تحریمهای خود می خواستند به اهداف خود برسند که با مقاومت مردم و حضور در صحنه اقشار مختلف مردم با شکست مواجه شدند

خطیب جمعه شبستر ادامه داد: جنگ اقتصادی در طول ۴۰ سال انقلاب نیز از سوی دشمن انجام شده که هر بار با شکست مواجه شدند والان نیز سعی دارد در فضای مجازی افکار مردم را متشنج نماید .
محمد زاده با بیان اینکه برخیها به جهت اینکه از این فرصت استفاده نمایند سود بیشتر به جیب بزنند با فروش منزل خود دست به خرید دلارهای آمریکا نمودند که غافل از این بودند که اینکار کمک به دشمن بود .

وی در بخش دیگر سخنان خود به مسئولین توصیه کرد: بیایید عاقلانه فکر کنید و کمک دست دشمن نباشید و در این وضعیت با تغییر مسئولان ارزشی که بیشتر در جهت حفظ نظام و خدمت به مردم فعالیت می کنند چرا اتحاد و آرامش مردم را به هم میزنید مگر وظیفه نماینده تغییر مسئولان است، در کدام قانون آمده است که بدون تخلف بیایند آن مسئول را تغییر دهند .
امام جمعه شبستر تصریح کرد:باید اتحاد و همبستگی را بیشتر کنیم و نگذاریم دشمنان از ایجاد خلا سو استفاده نمایند .

محمدزاده با اشاره به پیام رزمایش محمدرسول الله ابراز کرد:پیام بسیجیان به دشمنان داخلی و خارجی این بود که از شیطنتهای خود دست بردارید این بسیجیان با پیروی از فرماندهی کل قوا اجازه نخواهند داد آسیبی به انقلاب برسد.

امام جمعه شبستر با اشاره به سخنرانی رهبر در جمع بسیجیان گفتند همانطور که رهبر فرمودند که جوانان مشکل کشور نیستند بلکه راه حل مشکل هستند این جوانان هستند که راه گشای حل مشکلات هستند وباید به این جوانان اعتماد نمود و کارها را به جوانان سپرد.
خطیب جمعه شبستر با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی همواره در سنگر مبارزه با مفسدین و مخلان نظم و امنیت است و در این راه شهدای بسیاری را تقدیم کرده است و جا دارد از نیروی انتظامی به جهت تلاش شبانه روزی و خدمتگزاری به مردم قدردانی کنیم .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.